Skravletråd :)

Ja, det e max irriterende. Men før skjedde det mens en skreiv. No e det mest når eg oppdatere her.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, hender sjelden når jeg skriver. Den har sine dårlige perioder:/

Turnuskandidat. :/ syns det va på kanten til frekkt. Ka har psykisk unalanse med å være litt utslitt å gjøre? Eg va bare sliten og ikke klar for jobb pga at begge ungene har vært mer eller mindre syk i 3 uker minst no.

Nei det skjønner jeg ikke . Jeg ble syk for 4 år siden . Skikkelig dårlig , og sa til legen min at jeg kjente det var noe med hjertet , men neida da ville han ha meg til å prøve angstmedisiner . Da byttet jeg lege ganske kjapt , og noen mnd etter på gikk jeg igjennom en 6 timers lang operasjon i hjertet .

Ojoj, såg reklame for "Gift ved første blikk" på TVNorge. Det ser jo rimelig interessant ut då :P Spesielle greier...

Ta en tacokveld en dag da? Hehe ;)

(Husk på regelen om et ords innlegg.... moderator var innom å minnet oss på det i stad ;) )
I denne tråden? Det gikk meg hus forbi:eek:
Pleier å holde meg innenfor da:)

Ta en tacokveld en dag da? Hehe ;)

(Husk på regelen om et ords innlegg.... moderator var innom å minnet oss på det i stad ;) )
Tacokveld ja, anytime ;) hehe...
trudde den ett ords regelen var "flere innlegg på rad med kun ett ord"-type.... Men då skal eg passe meg :)

Nei det skjønner jeg ikke . Jeg ble syk for 4 år siden . Skikkelig dårlig , og sa til legen min at jeg kjente det var noe med hjertet , men neida da ville han ha meg til å prøve angstmedisiner . Da byttet jeg lege ganske kjapt , og noen mnd etter på gikk jeg igjennom en 6 timers lang operasjon i hjertet .

Fy søren altså! Det e heilt sjukt. Feiler leger gjør kan endre livet altså :/

Back
Topp