Ja, hender sjelden når jeg skriver. Den har sine dårlige perioder:/Ja, det e max irriterende. Men før skjedde det mens en skreiv. No e det mest når eg oppdatere her.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hender sjelden når jeg skriver. Den har sine dårlige perioder:/Ja, det e max irriterende. Men før skjedde det mens en skreiv. No e det mest når eg oppdatere her.
Jeg har blitt en smule avhengig![]()
Du altså, spiser jo litt rømme da skjønner jegBare i vaffelrøra her. Da smaker det ikke rømmehehe
Nei det skjønner jeg ikke . Jeg ble syk for 4 år siden . Skikkelig dårlig , og sa til legen min at jeg kjente det var noe med hjertet , men neida da ville han ha meg til å prøve angstmedisiner . Da byttet jeg lege ganske kjapt , og noen mnd etter på gikk jeg igjennom en 6 timers lang operasjon i hjertet .Turnuskandidat. :/ syns det va på kanten til frekkt. Ka har psykisk unalanse med å være litt utslitt å gjøre? Eg va bare sliten og ikke klar for jobb pga at begge ungene har vært mer eller mindre syk i 3 uker minst no.
Ja, hender sjelden når jeg skriver. Den har sine dårlige perioder:/
Ja, det er detDet e no enda godt det da. Kjedelig å skrive lang meld og så forsvinner den
Så det akkurat jeg ogsåOjoj, såg reklame for "Gift ved første blikk" på TVNorge. Det ser jo rimelig interessant ut dåSpesielle greier...
Anytime![]()
Dei sa ikkje når det skulle begynne, gjorde dei?Så det akkurat jeg også![]()
Du altså, spiser jo litt rømme da skjønner jeg![]()
I denne tråden? Det gikk meg hus forbiTa en tacokveld en dag da? Hehe
(Husk på regelen om et ords innlegg.... moderator var innom å minnet oss på det i stad)
Det jeg har gjort siste timen også. HeheDet e lett for merker egmå bare rett innom å se igjen 2 min etter eg la fra meg tlf
så blir man sittende her da
Det virker ganske rart. Og tenk alle de skilsmissene hvis det er sånn det skal bliOjoj, såg reklame for "Gift ved første blikk" på TVNorge. Det ser jo rimelig interessant ut dåSpesielle greier...
Fikk ikke med meg det jeg i alle fallDei sa ikkje når det skulle begynne, gjorde dei?
Tacokveld ja, anytimeTa en tacokveld en dag da? Hehe
(Husk på regelen om et ords innlegg.... moderator var innom å minnet oss på det i stad)
Ser veldig bra ut daMen tar man hos private (les meg) så e det 600 for fullt sett og 400 for påfyll.
og resultatet blir slik: Vis vedlegget 81426
(Litt uklart bilde men)
Ja heilt merkelig. Må i alle fall sjå første episoden kjenner egDet virker ganske rart. Og tenk alle de skilsmissene hvis det er sånn det skal bli![]()
Nei det skjønner jeg ikke . Jeg ble syk for 4 år siden . Skikkelig dårlig , og sa til legen min at jeg kjente det var noe med hjertet , men neida da ville han ha meg til å prøve angstmedisiner . Da byttet jeg lege ganske kjapt , og noen mnd etter på gikk jeg igjennom en 6 timers lang operasjon i hjertet .