SIkkert i massevis etterkvartDet var det helt sikkert. Kommer nok reklame igjen om det etterpå også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SIkkert i massevis etterkvartDet var det helt sikkert. Kommer nok reklame igjen om det etterpå også![]()
Ja, og jeg orker ikke lese gjennom alle innleggDet kan nok stemme. Tror det var før du dukket opp![]()
På ein eller annan måte skal to ukjente folk, som aldri har sett kvarandre ein gong, gifte seg. På TV. ShowHva for noe?![]()
Jeg og, men er lenge siden jeg har vært på noe dessverre.
Ser ut som dere har nok å gjøre ja
Her fortsetter det evige prosjektet med drenering, men siden jeg ikke er i form så er jeg inne og prøver å rydde litt mens mannfolka jobber
Hvor skal dere ha vegg til vegg da? Er så møkkalei de etter at jeg bodde i dublin jeg..haha![]()
Aha, skjønner! Så fint det er! Hvor bor du?Dette e ikkje meg, e ei eg har lagt på. Er bare en liten reaksjon på teipen eg har på når eg legger på. Vis vedlegget 81428 sånn ser det ut når eg jobber
Sent from my iPhone using BV Forum
Men jeg synes man er flinke til å minne hverandre på det, var jo noen som sa det i går eller dagen før også av de som skrvlet her inne
Mulig det var henne ja, det husker jeg ikke.Jada, tror det var Molly som nevnte det
Er sikkert ikke så dumt innimellom for de som husker det
Kan jo bli ganske hett også![]()
Ja, det er veldig lurtJada, tror det var Molly som nevnte det
Er sikkert ikke så dumt innimellom for de som husker det
Kan jo bli ganske hett også![]()
Ja, ikke sant. Om du noen gang blir lei jobben din, så har du muligheten da![]()
Okei, da høres det ut som det holder som hobby i lengden ogsåJa, men det tar mye på helsa å jobbe med bare vipper kjenner eg. For om eg har 2 kunder på rad e eg nesten ødelagt etterpåpluss eg har sånn tunell nerve syndrom i hånda. Så hånda dovne vekk med jevne mellomrom
hihi.
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Mmm.. Høres godt utJeg spiser jordbær som jeg har dyppet i sjokolade og hatt i kjøleskapet. Har vaniljekesam ved siden av nå. Det var jammen godt![]()
Nei, du har sikkert rett! Er jo ikkje egentlig så konstruktivt med ett-ords-innleggUansett, takk for påminnelsen
![]()
Nam, det hørtes veldig godt utJeg spiser jordbær som jeg har dyppet i sjokolade og hatt i kjøleskapet. Har vaniljekesam ved siden av nå. Det var jammen godt![]()
Ja det ble veldig veldig fintmen jeg syntes det ble plagsomt i lengden , og utrolig stygt når det begynte å falle av .Vis vedlegget 81430
Aha, skjønner! Så fint det er! Hvor bor du?
Ja, og jeg orker ikke lese gjennom alle innlegg![]()
Nei, det er jo berre trist i tilfelle..Bare hyggelig
Ingen som vil at noen skal bli diska fra konkuransen pga sånt noe![]()
Da hadde jeg aldri fått skrevet noe hellerDet forstår jeg veldig godt![]()