Det var rimelig stor prisforskjellMen tar man hos private (les meg) så e det 600 for fullt sett og 400 for påfyll.
og resultatet blir slik:
(Litt uklart bilde men)
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var rimelig stor prisforskjellMen tar man hos private (les meg) så e det 600 for fullt sett og 400 for påfyll.
og resultatet blir slik:
(Litt uklart bilde men)
Har såååå lyst på! Jeg har så korte øyevipper og maskara sitter nesten ikke...Flott! (Er du rød på våtkanten nede?)Men tar man hos private (les meg) så e det 600 for fullt sett og 400 for påfyll.
og resultatet blir slik: Vis vedlegget 81426
(Litt uklart bilde men)
Trur det var "kommer snart"Fikk ikke med meg det jeg i alle fall
Ser veldig bra ut dajeg har tatt sånn en gang før
![]()
Hørtes en smule spesielt ut jaOjoj, såg reklame for "Gift ved første blikk" på TVNorge. Det ser jo rimelig interessant ut dåSpesielle greier...
Det var det helt sikkert. Kommer nok reklame igjen om det etterpå ogsåTrur det var "kommer snart"![]()
I denne tråden? Det gikk meg hus forbi
Pleier å holde meg innenfor da![]()
Det var rimelig stor prisforskjell![]()
Okei. Ja, da var ikke jeg her inneJa sånn ca midt på dagen![]()
Har vel gått litt fort unna for de fleste de siste par dagene vil jeg tro, så sikkerr ikke alle som tenker over det![]()
Men jeg synes man er flinke til å minne hverandre på det, var jo noen som sa det i går eller dagen før også av de som skrvlet her inneJa sånn ca midt på dagen
Har vel gått litt fort unna for de fleste de siste par dagene vil jeg tro, så sikkerr ikke alle som tenker over det![]()
Tacokveld ja, anytimehehe...
trudde den ett ords regelen var "flere innlegg på rad med kun ett ord"-type.... Men då skal eg passe meg![]()
Ja, da tar det jo ganske lang tid. Hadde du tatt like mye som salongen, så hadde du kanskje ikke fått så mange kunder da. Men sitter vel ikke igjen med veldig mye skjønner jeg:/Mhm. Det e sykt. Men eg tjener nesten ikke noe på det da, pga dyrt utstyr og forbruksmateriell. Men e stortsett bare på venner og familie eg tar. Så det e heilt greit. Men det tar 2-2 1/2 time å legge. Så det e litt tidkrevende.
Jah.. Men alle nye konsept må vel overgå dei forrige, så lurer på kva det neste blirHørtes en smule spesielt ut ja
Ojoj, såg reklame for "Gift ved første blikk" på TVNorge. Det ser jo rimelig interessant ut dåSpesielle greier...
Ja, da tar det jo ganske lang tid. Hadde du tatt like mye som salongen, så hadde du kanskje ikke fått så mange kunder da. Men sitter vel ikke igjen med veldig mye skjønner jeg:/
Tør jeg egentlig ikke tenke på engangJah.. Men alle nye konsept må vel overgå dei forrige, så lurer på kva det neste blir![]()
Nei, du har sikkert rett! Er jo ikkje egentlig så konstruktivt med ett-ords-innlegg
Hm...mye mulig det er jeg som har misforstått og![]()
Okei. Ja, da var ikke jeg her inne![]()
Ja, ikke sant. Om du noen gang blir lei jobben din, så har du muligheten daNei, det hadde ikkje gått.då måtte eg i så tilfelle jobba med da og hatt selskap
![]()