Uff ja, denne tenkinga er slitsomJada, slipper å bruke huet så mye og
Skal på etableringskurs
Håper jeg er i bedre form i morgen siden det er da det begynner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja, denne tenkinga er slitsomJada, slipper å bruke huet så mye og
Skal på etableringskurs
Håper jeg er i bedre form i morgen siden det er da det begynner![]()
Håper du får noe ordentlig svar snartKjedelig å gå å vente sånn da
![]()
Kan hun bare holde på sånn da? Hadde jeg vært arb.giver hadde jeg villet vite konkret. Må jo ha noe å forholde seg til, spesielt når det innebærer flere personer.
Men hva er grunnen da? Etter 1 år borte har hun nok ikke så mye rettigheter.Nei, egentlig så kan hun ikke det. Spesielt nå som det har gått over 1 år. Arbeidsgiveren er jo lettere frustrert i og med at hun aldri kan planlegge noe særlig, pga hun ikke vet når hun andre kommer tilbake igjen. Hun har jo veldig lyst til å gi meg jobben, men hun må jo få et konkret svar fra hun andre først i såfall, på om hun kommer tilbake eller ikke..
Nei, egentlig så kan hun ikke det. Spesielt nå som det har gått over 1 år. Arbeidsgiveren er jo lettere frustrert i og med at hun aldri kan planlegge noe særlig, pga hun ikke vet når hun andre kommer tilbake igjen. Hun har jo veldig lyst til å gi meg jobben, men hun må jo få et konkret svar fra hun andre først i såfall, på om hun kommer tilbake eller ikke..
Men hva er grunnen da? Etter 1 år borte har hun nok ikke så mye rettigheter.
Det er jo en fin regel som sier at man ikke kan bli sagt opp når man er sykemeldt, men er ganske sikker på at dette endrer seg når det passerer året.
Da vil vedkommende evnt ha krav på arbeidsavklaringspenger istedet..
Vet ikke om sjefen din er klar over dette, men det er kanskje en ide og be henne sjekke ut dette med NAV eller arbeistilsynet?![]()
Da skal hun over på aap. Rart ikke arb.giver vet dette.Hun er jo sykemeldt da, og er enda ikke frisk nok til å komme tilbake i jobb.
Da skal hun over på aap. Rart ikke arb.giver vet dette.
Det er jo slitsomt for godet, spesielt nå når du er gravid.Jo hun har forhørt seg med nav og med arbeidstilsynet, og de sa at hun hadde lov til å si henne opp nå som det har gått 1 år. Men mer enn dette vet jeg ikke. Så tenkte jeg ville ta opp dette med henne en dag, sånn at jeg kan få litt mer klarhet i hva som skjer framover. For det er så kjedelig å gå rundt å ikke vite mer om jobbsituasjonen min framover.
Jo sjefen min har nevnt dette faktisk, og hun har sagt at hun har lov til å si henne opp i og med at det har gått over 1 år nå. Men det er vel det jeg må snakke med henne om nå, og høre hva som skjer videre. For min del hadde det jo vært veldig greit å vite hva som skjer framover, om jeg får fast jobb eller om jeg plutselig kan stå uten jobb etterhvert.
Da skal hun over på aap. Rart ikke arb.giver vet dette.
Signaturen min er borte. Til og med der man skriver inn signaturen på appen er borte.
Ja, kanskje det. Vet at noen andre også har den feilen...Hm...spesielt! Ingen smart tlf med andre ord
Har dessverre ikke noen svar til deg, men kanskje moderator eller administrator kan sjekke om det er noe feil på profilen din?![]()
Ja, kanskje det. Vet at noen andre også har den feilen...
Signaturen? Den skal jo egentlig komme opp under drt jeg skriver, i hvert innlegg...Hvor skal det komme opp egentlig?
Vært en super vaktTenkte faktisk på deg bl.a. når jeg spurtevært en bra vakt?
God dagGod morgen
Er ikke noe særlig bedre nå, så det ser dårlig ut med bare en båt ihvertfall
Holder meg nok hjemme et par dager fra jobb. Sprenger i trynet og fyskisk jobb er ikke den beste kombinasjonen kjenner jeg
Hvordan var vakta?