Så kjedelig daLurer jeg på også. Lykkeliten_86 sin er også helt borte og vært det i snart en mnd. Hun har tatt det opp med teknisk... Ikke fikset enda hvertfall...
Signaturer er sååå koselig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig daLurer jeg på også. Lykkeliten_86 sin er også helt borte og vært det i snart en mnd. Hun har tatt det opp med teknisk... Ikke fikset enda hvertfall...
Det er jo slitsomt for godet, spesielt nå når du er gravid.
Synes absolutt du skal ta en prat med henne ja![]()
Hørtes deilig ut.God dag
Skjer foreløpig ingenting
Er hjemme alene til i morgen kveld, og planen er å kose seg i kveld![]()
Skikkelig dårlig gjortDet var jo litt dårlig gjort da!!
Bra du fikk sove igjen da![]()
Men siden hun er klar over det, så bør hun jo kanskje gjøre noe med det snart. Både for din og bedriftens del
Snakk med henne så fort du får mulighetkrysser fingrene for at dere får klarhet i alt snart
Reglene er ihvertfall klare syns jeg, og mye heller i din favør![]()
Alenetid er kongeHørtes deilig ut.godt med litt alene tid
hva gjør du for å kose deg da?
Sitter på kafé og venter på venninnen min. Samtidig som jeg prøver å bli klok på kroppen min!
Hahaha høres ut som meg.Alenetid er konge
For å kose meg er jeg herre over fjernkontrollen, pc på bordet, Pepsi Max i glasset og kanskje en pizzabit![]()
Skikkelig dårlig gjortikke aner jeg hvem det var heller.... Prøvde å snike bak gardina, men så ingenting
![]()
De siste 3 dagene har den hvert uvenn med meg. Får sånn kvalmende følelse når jeg går. Kjennes ut som jeg har strekk på venstre side nederst i magen og press i korsryggen. 7 DPO i dag så blir litt rar i hodet av dette.Tuller den med deg nå?
Kroppene har vel ofte sitt eget liv tror jeg![]()
De siste 3 dagene har den hvert uvenn med meg. Får sånn kvalmende følelse når jeg går. Kjennes ut som jeg har strekk på venstre side nederst i magen og press i korsryggen. 7 DPO i dag så blir litt rar i hodet av dette.
Ikke godt å si. DPO land er ett tidsrom jeg ikke kommer til å bli klok avHm...høres ikke noe behagelug utkanskje noen tidlige positive tegn?
Men...hvorfor skal tiden gå så sakte?
Ikke godt å si. DPO land er ett tidsrom jeg ikke kommer til å bli klok avsynes alltid tiden der går sakte.
Håper jeg også. Litt tidlig å teste ennå. Så jeg får vel bare vente daJa, er vel noe med det at man bare går og ventet for å se hva som skjer
Håper du får noen svar snart da![]()
Hvorfor har ikke du det?Så kjedelig da
Signaturer er sååå koselig!
Håper jeg også. Litt tidlig å teste ennå. Så jeg får vel bare vente da![]()
Jo har lute maling å foreta meg. Men det har blåst filler her den siste tiden. Håpe det vil roe seg denne uka så jeg får gjort detDu får prøve å fylle dagene med et eller annet. Har du ikke noe å male da?kanskje ikke det morsomste når kroppen ikke samarbeider helt men :/
Hos meg er signaturfeltet på appen borte iallefall.Signaturen? Den skal jo egentlig komme opp under drt jeg skriver, i hvert innlegg...
Slitsomt for hodet mente jegJa, det er det.. Så jeg må bare få snakka med henne og se om vi kan få noe klarhet i det![]()