Skravletråd :)

God morgen alle.
Håper alle har sovet godt :)
Og håper Ronja sover godt nå etter vakt ;)

Har vært våken halve natta selv, og er fortsatt potte tett.
Og mannen prøver å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg sier jeg bør bli hjemme fra jobb :(
jeg har jo ikke feber....
Det er jo bare du som kjenner hvordan formen er, ikke han! Masse god bedring:)

Det er jo bare du som kjenner hvordan formen er, ikke han! Masse god bedring:)

Det jeg prøvde å si og. Pleier å ha en ganske høy grense for å bli hjemme fra jobb, og det vet han...
han vet også at jeg får veldig fort dårlig samvittighet, så jeg ba han om å ikke si noe mer. Er snart 2 år siden jeg var hjemme pga sykdom, så syns ikke jeg overdriver det liksom ;)

Tusen takk :)
Kan jo håpe det er et symptom på graviditet da :p haha. Men kanskje litt tidlig, og veldig usikker på om jeg har hatt EL...

Hvorfor sjefen aldri dukker opp på jobb til tida er jo et annet spm... hmf... :rolleyes::mad:

Hatt noen slike sjefer ja... En smule irriterende!

Fikk endelig tak i ham nå, så da legger jeg meg til å sove litt :D

Håper alle får en suuuper dag ;)

God formiddag jenter :)
Hva er planen for uka og oktober? Hva må dere få gjort liksom?

Jeg MÅ komme meg over 2000 innlegg :D begynte litt for sent sept, men skal klare okt. Må jo ha meg ei stelleveske til lille kommer ;) har jo ikke så god tid på meg nå. Bare håper konkurransen fortsetter.

Imårra tar vi over ny-huset vårt, så iløpet av oktober MÅ vi flytte :p gru-gleder meg.

Jeg MÅ komme meg over 2000 innlegg :D begynte litt for sent sept, men skal klare okt. Må jo ha meg ei stelleveske til lille kommer ;) har jo ikke så god tid på meg nå. Bare håper konkurransen fortsetter.

Imårra tar vi over ny-huset vårt, så iløpet av oktober MÅ vi flytte :p gru-gleder meg.

Planer for uka er jobb tre dager og husarbeid de dagene jeg har fri :) Planer for måneden er å få snakka mer med sjefen om hvordan det blir framover, om jeg får fast jobb eller ikke og om jeg i da tilfelle i hvert fall har kontrakt fram til jeg skal ut i permisjon :) Hadde hjulpet veldig for meg å vite om jeg har en jobb å gå tilbake til etter endt permisjon :)

Planer for uka er jobb tre dager og husarbeid de dagene jeg har fri :) Planer for måneden er å få snakka mer med sjefen om hvordan det blir framover, om jeg får fast jobb eller ikke og om jeg i da tilfelle i hvert fall har kontrakt fram til jeg skal ut i permisjon :) Hadde hjulpet veldig for meg å vite om jeg har en jobb å gå tilbake til etter endt permisjon :)
Uff, slitsomt å gå rundt og tenke sånn. Er du vikar eller?
Håper det ordner seg :)

Han som eier det, og han jobber mye i helger og sånt da :p
Men er greit å kunne få tak i ham da :)
Ååå... Sånn ja! Men synes ikke du har sovet lenge nok :p

God formiddag ja :)
Nå har jeg ligget i senga og slappet av/sovet litt i et par timer men nå er det for varmt. Slappe av og bli frisk er min plan :)

6 tirsdager fremover skal jeg på kurs, og ellers det vanlige med trening, jobb og drenering :)

Spennende med nytt hus da. Gratulerer og lykke til med flytting ;)

Hihi:) men du får nå slappet av litt da.
Hvordan kurs da?

Jada, slipper å bruke huet så mye og :D
Skal på etableringskurs :)
Håper jeg er i bedre form i morgen siden det er da det begynner :p

Uff, slitsomt å gå rundt og tenke sånn. Er du vikar eller?
Håper det ordner seg :)

Ja, jeg har vært vikar i over 1 år nå, og har blitt lovet stillingen til hun jeg jobber for. hvis hun ikke kommer tilbake. Men hun kommer aldri med noe ordentlig svar på om hun kommer tilbake eller ikke, så jeg kjenner det er litt frustrerende å gå rundt å vente på svar :P Men satser på at det ordner seg ja :)

Ja, jeg har vært vikar i over 1 år nå, og har blitt lovet stillingen til hun jeg jobber for. hvis hun ikke kommer tilbake. Men hun kommer aldri med noe ordentlig svar på om hun kommer tilbake eller ikke, så jeg kjenner det er litt frustrerende å gå rundt å vente på svar :P Men satser på at det ordner seg ja :)

Håper du får noe ordentlig svar snart;) Kjedelig å gå å vente sånn da :(

Kan hun bare holde på sånn da? Hadde jeg vært arb.giver hadde jeg villet vite konkret. Må jo ha noe å forholde seg til, spesielt når det innebærer flere personer.

Back
Topp