Skravletråd :)

Tjash... 180 kvm. Vet ikke om det er stort for deg. Men nå har vi 90 så vil nok merke forskjell :)

Det er stort for meg jo. Har hus på 80 + 40 kvm grovkjeller ;)

Merker nok forskjell da ja :)

Det er stort for meg jo. Har hus på 80 + 40 kvm grovkjeller ;)

Merker nok forskjell da ja :)
Tenker vi merker det vi også. Greia er at vi må kjøpe så my nye møbler. Vi får 3 stuer så må ha 2 sofaer til :eek:
Gleder meg til alt er på plass. Ser fram til januar, nytt hus og ny baby :)

Hjelp! Hvor bor du?
Har var det 0 da jeg stod opp, men det er tydelig at det har vært frost inatt.
Fjellbygd i Trøndelag..... 4 dager til termin, så i dag legger min kjære om til vinterdekk på den ene bilen sånn i tilfelle vi må i vei på sen kveld, natt eller tidlig morgen..... ;) Kjipt å kjøre utfor vei til føden liksom, lite lyst til å føde i en bil i ei grøft........ :-p

Fjellbygd i Trøndelag..... 4 dager til termin, så i dag legger min kjære om til vinterdekk på den ene bilen sånn i tilfelle vi må i vei på sen kveld, natt eller tidlig morgen..... ;) Kjipt å kjøre utfor vei til føden liksom, lite lyst til å føde i en bil i ei grøft........ :-p
Også når det et så kaldt! :p
Trondheim her, men synes det er kaldt nok. Heldigvis fint vær :)

Også når det et så kaldt! :p
Trondheim her, men synes det er kaldt nok. Heldigvis fint vær :)
Ja, frister absolutt ikke.... Og med 4 timers fødsel med førstemann og 2,5 time kjøring til sykehuset er det kanskje greit å slippe noe særlig forsinkelser....... Kan jo være sjåføren blir litt ukonsentrert også......... :-p

Fint her også, blå himmel og sol, så nydelig å sitte inne og se ut...... ;)

Tenker vi merker det vi også. Greia er at vi må kjøpe så my nye møbler. Vi får 3 stuer så må ha 2 sofaer til :eek:
Gratulerer med nytt hus.... Moro med møbelshopping, men svir på bankkontoen ja. Vi har akkurat innredet loftsetasjen og fått ei ekstra stue, et soverom og stort kontor, og både stua og kontoret står tomt enda, så skal på møbelshopping i nærmeste fremtid vi også... Grugleder meg!!!

Ja, frister absolutt ikke.... Og med 4 timers fødsel med førstemann og 2,5 time kjøring til sykehuset er det kanskje greit å slippe noe særlig forsinkelser....... Kan jo være sjåføren blir litt ukonsentrert også......... :-p

Fint her også, blå himmel og sol, så nydelig å sitte inne og se ut...... ;)
Haha:) vær glad du slipper å kjøre selv! Har ei venninne som måtte det med nr1.
St.olavs da eller? Jente eller gutt som kommer?

Gratulerer med nytt hus.... Moro med møbelshopping, men svir på bankkontoen ja. Vi har akkurat innredet loftsetasjen og fått ei ekstra stue, et soverom og stort kontor, og både stua og kontoret står tomt enda, så skal på møbelshopping i nærmeste fremtid vi også... Grugleder meg!!!
Ja, det koster! Vi får ny spisestue av svigermor heldigvis. Men trenger en tv til (har jo bare 2 :p). Kanskje ny vaskemaskin, noen hyller, må jo innrede baby rom etterhvert også. Bah!
Ja, det er litt sånn grugleding her også :)

Litt smartere enn meg du da :p hehe
Ja, hadde ikke fått operasjon jeg heller hadde det ikke vært for båndet.

Vi er vel alle mennesker. Til og med legene kan gjøre feil ;) hehe
Haha. Jeg glimter til innimellom. Ja, alle kan gjøre feil. I mitt tilfelle kan det derimot få svære konsekvenser. Så hadde jeg gått hjemme i god tro den var forstua, så er sjansen stor for meg å få blodpropp. Måtte begynne rett på dobbel dose med blodfortynnende så fort jeg kom på sykehuset. Så det hadde ikke kosta legevakten noe å sendt meg ut for en sjekk. Hu har ikke x ray syn. Så å være 100% sikker i sin sak var litt dumt da :) Klaga ikke på annet enn jeg syns de burde sende folk ut med mistanke om brukket/forstuet.

God morgen igjen forresten :D

God morgen.
Håper natten har gått smertfritt for alle sammen.
Ble litt sent her, så er litt trøtt. Håper det hjelper utover dagen :)
God formiddag:D
Natten gikk kjempe fint, og sov godt på morgenkvisten:p
Håper trøttheten går over:D

Haha:) vær glad du slipper å kjøre selv! Har ei venninne som måtte det med nr1.
St.olavs da eller? Jente eller gutt som kommer?
Huff, da hadde jeg nok meldt pass og gått for hjemmefødsel!! Kan hende det blir ambulanse også om vannet går siden hodet ikke har festa seg, men har mer lyst til å sitte på hos sambo enn å ligge bak i en ambulanse gitt......

Er i nordfylket jeg, så satser på at jeg slipper å helt inn til Trondheim...... ;-)

Og de mener lille i magen er gutt nummer 2. Har funnet frem alle klærne etter storebroren, men tør ikke være helt 100% sikker før han er her...... :-)

3 stuer ja. Da har dere litt å velge i ;)
Har ikke kjøpt noen ting vi, men skulle gjerne hatt en ny sofa. Nå bruker vi en gammel en etter farmora til samboeren..hehe

Eneste nye vi har investert i er garderobe, og den har jeg bygd selv :)

Blir nok deilig med mer plass da ;)
Har dere flere barn eller? :)

Back
Topp