Skravletråd :)

Hehe, då høyres det ikkje ut som det hastar nei :P

Treninga som er viktig. Beltene kommer bare som en bonus, og bevis for at jeg har jobbet for det ;)

Du driver med nå i kveld da? Ikke lenge til kvelden her nå tror jeg :p

Treninga som er viktig. Beltene kommer bare som en bonus, og bevis for at jeg har jobbet for det ;)

Du driver med nå i kveld da? Ikke lenge til kvelden her nå tror jeg :p
Det går mot kveld her og... Har vore aleine heime, berre sett på TV og surfa på BV. Og spist litt leftover-godis frå helga:p men no kom gubben, og han la seg. Så må vel kanskje følge hans gode eksempel:p

Det går mot kveld her og... Har vore aleine heime, berre sett på TV og surfa på BV. Og spist litt leftover-godis frå helga:p men no kom gubben, og han la seg. Så må vel kanskje følge hans gode eksempel:p

Er vel ikke så dumt det kanskje. Nå ble episoden slutt her, så da gpr vi og legger oss ihvertfall :)

Sov god ;)

God morgen.
Håper natten har gått smertfritt for alle sammen.
Ble litt sent her, så er litt trøtt. Håper det hjelper utover dagen :)

Du får gi oppdateringer underveis da ;) spennende å se fremgangen :)

Både kjenner og ser den jeg :( i dag har jeg vondt igjen, men føler liksom at jeg maser om jeg ringer legen. Har lyst til å fjerne de :p

De syns vel ikke jeg er plaget nok da vel..vet jo ikke hvordan jeg skal gjøre meg mer plaget...hehe. har ganske høy smerteterskel, og gikk jo faktisk på foten et døgn før jeg dro til legen da jeg knakk den..haha
Usj. Hørtes ikke godt ut :( Så idiotisk å si at om de plager en, kan man fjerne de etter ett år, spesielt når de lyver da. For øyeblikket tvilte de på jeg kom til å kjenne noe særlig til de, men om jeg ble plaga skulle jeg ta kontakt igjen. Så får da virkelig håpe det stemmer liksom.
Jeg gikk også over ett døgn på foten :P Men det var fordi legevakten jeg gikk til sa jeg hadde forstua den litt :P Hu var faktisk 100% sikker i sin sak der :P Vel jeg sendte klage på og gikk til min fastlege dagen etter :P

God morgen forresten. Skal snart levere minsta, så legge meg igjen. Føler jeg er så trøtt at jeg ser stjerner :P

Usj. Hørtes ikke godt ut :( Så idiotisk å si at om de plager en, kan man fjerne de etter ett år, spesielt når de lyver da. For øyeblikket tvilte de på jeg kom til å kjenne noe særlig til de, men om jeg ble plaga skulle jeg ta kontakt igjen. Så får da virkelig håpe det stemmer liksom.
Jeg gikk også over ett døgn på foten :P Men det var fordi legevakten jeg gikk til sa jeg hadde forstua den litt :P Hu var faktisk 100% sikker i sin sak der :P Vel jeg sendte klage på og gikk til min fastlege dagen etter :P

God morgen forresten. Skal snart levere minsta, så legge meg igjen. Føler jeg er så trøtt at jeg ser stjerner :P

Høres jo ut som du har fått litt bedre informasjon og oppfølging enn jeg fikk da, og det er jo bra :)

Er jo dumt av de ikke send deg på røngten uansett da, når du først kommer til legen ;)
Bra du fikk kommet deg til fastlegen ihvertfall da :)

Jeg tenkte selv at min var forstuet helt til jeg var blå opp til kneet..haha :p
Jeg fikk "kjeft" for at jeg ikke kom før og for at jeg kjørte bil... :p
Hadde tatt leddbåndet og her da, så de var overrasket over at jeg gikk i det hele tatt :D

Du får sove godt når du er tilbake i seng da ;)

Høres jo ut som du har fått litt bedre informasjon og oppfølging enn jeg fikk da, og det er jo bra :)

Er jo dumt av de ikke send deg på røngten uansett da, når du først kommer til legen ;)
Bra du fikk kommet deg til fastlegen ihvertfall da :)

Jeg tenkte selv at min var forstuet helt til jeg var blå opp til kneet..haha :p
Jeg fikk "kjeft" for at jeg ikke kom før og for at jeg kjørte bil... :p
Hadde tatt leddbåndet og her da, så de var overrasket over at jeg gikk i det hele tatt :D

Du får sove godt når du er tilbake i seng da ;)
Auch !
Jeg kjørte også selv, men innrømma jo ikke det til sykehuset. :P Så måtte få noen til å komme å hente bilen og alt siden jeg ble innlagt i ei uke :P Reiv heldigvis ikke over leddbåndet, men skada litt bånd og vev inni der. Derfor fikk jeg operasjonen da :)

Takktakk :) Tror jeg slukner ganske fort :P

Jeg ble ikke blå før 3 dager etterpå. Det var det legevakten sa, at siden jeg ikke var blå og kunne enda gå på den, var den forstua og det var bortkasta tid og penger å sende meg til røntgen. Først dagen etter det igjen når jeg gikk til fastlegen klarte jeg ikke gå mer :P Men for all del. Shit happens :P

Back
Topp