Så bra han sovnet da! Håper ikke han våknet for mye.Han var litt sutrete før jeg dro på jobb
Men hadde lagt seg fint og sovnet umiddelbart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra han sovnet da! Håper ikke han våknet for mye.Han var litt sutrete før jeg dro på jobb
Men hadde lagt seg fint og sovnet umiddelbart![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Auch !
Jeg kjørte også selv, men innrømma jo ikke det til sykehuset.Så måtte få noen til å komme å hente bilen og alt siden jeg ble innlagt i ei uke
Reiv heldigvis ikke over leddbåndet, men skada litt bånd og vev inni der. Derfor fikk jeg operasjonen da
TakktakkTror jeg slukner ganske fort
Jeg ble ikke blå før 3 dager etterpå. Det var det legevakten sa, at siden jeg ikke var blå og kunne enda gå på den, var den forstua og det var bortkasta tid og penger å sende meg til røntgen. Først dagen etter det igjen når jeg gikk til fastlegen klarte jeg ikke gå merMen for all del. Shit happens
![]()
God morgen jenter!! Hva er planene i dag?
God morgen alle sammenGod morgen jenter!! Hva er planene i dag?
God morgen alle sammen
Nettopp levert i bhg og skal spise litt frokost etterhvert. Og se en episode av scandal. Skal på kontraktsmøte idag og signere papirer på nytt husovertakelse om ei uke.
Åh herregud! Trodde det var 14 dager til![]()
Tjash... 180 kvm. Vet ikke om det er stort for deg. Men nå har vi 90 så vil nok merke forskjellåh så spennende
Stort hus eller?
Jobb ,lege, jobbGod morgen jenter!! Hva er planene i dag?
SpennendeGod morgen alle sammen
Nettopp levert i bhg og skal spise litt frokost etterhvert. Og se en episode av scandal. Skal på kontraktsmøte idag og signere papirer på nytt husovertakelse om ei uke.
Åh herregud! Trodde det var 14 dager til![]()
JaaaSpennende
I dag er det fysio og kjøkkentegning.God morgen jenter!! Hva er planene i dag?
Veldig godt. Utkvilt og greier då eg sto opp. Det er ikkje alltidGod morgen
Sovet godt?
Lykke til med begge delerI dag er det fysio og kjøkkentegning.
Takk for det. Jeg skal også lage hjemmelagd suppeLykke til med begge deler
Hjelp! Hvor bor du?God morgen jenter. Her er det -6 i dag.... Sitter her med stormagen og lurer på om jeg skal gidde å gjøre noe eller bare kaste de hovne beina mine opp i sofaen og sitte her....![]()