Skravletråd :)

God morgen jenter!! Hva er planene i dag?

Auch !
Jeg kjørte også selv, men innrømma jo ikke det til sykehuset. :P Så måtte få noen til å komme å hente bilen og alt siden jeg ble innlagt i ei uke :P Reiv heldigvis ikke over leddbåndet, men skada litt bånd og vev inni der. Derfor fikk jeg operasjonen da :)

Takktakk :) Tror jeg slukner ganske fort :P

Jeg ble ikke blå før 3 dager etterpå. Det var det legevakten sa, at siden jeg ikke var blå og kunne enda gå på den, var den forstua og det var bortkasta tid og penger å sende meg til røntgen. Først dagen etter det igjen når jeg gikk til fastlegen klarte jeg ikke gå mer :P Men for all del. Shit happens :P

Litt smartere enn meg du da :p hehe
Ja, hadde ikke fått operasjon jeg heller hadde det ikke vært for båndet.

Vi er vel alle mennesker. Til og med legene kan gjøre feil ;) hehe

God morgen jenter!! Hva er planene i dag?
God morgen alle sammen :)
Nettopp levert i bhg og skal spise litt frokost etterhvert. Og se en episode av scandal. Skal på kontraktsmøte idag og signere papirer på nytt hus :) overtakelse om ei uke.
Åh herregud! Trodde det var 14 dager til :D

God morgen alle sammen :)
Nettopp levert i bhg og skal spise litt frokost etterhvert. Og se en episode av scandal. Skal på kontraktsmøte idag og signere papirer på nytt hus :) overtakelse om ei uke.
Åh herregud! Trodde det var 14 dager til :D

åh så spennende :)

Stort hus eller?

Jaaa:) er litt bekymret også da. Eeeelsker leiligheten vi har nå. Blir fryktelig trist å dra herfra. Er heldigvis kun 12 min gange vi skal flytte da :D

God morgen jenter. Her er det -6 i dag.... Sitter her med stormagen og lurer på om jeg skal gidde å gjøre noe eller bare kaste de hovne beina mine opp i sofaen og sitte her.... :-p

God morgen jenter. Her er det -6 i dag.... Sitter her med stormagen og lurer på om jeg skal gidde å gjøre noe eller bare kaste de hovne beina mine opp i sofaen og sitte her.... :-p
Hjelp! Hvor bor du?
Har var det 0 da jeg stod opp, men det er tydelig at det har vært frost inatt.

Back
Topp