Skravletråd :)

Usj, det er kjipt:P Her var det utrolig mye teite og lettvinte løsninger. Gjerde her ser ut som jeg har snekret for eks, makan til enkelt og stygt:P

Ja, har nesten en mål tomt. Så nok å ta seg til i hagen også. Har en del frukttrær bl.a.

Hehehe, du er ikke så handy? ;)

Store frukttrær eller?
Har tomt på 1,5 mål her og litt bærbusker av forskjellige slag. Har flyttet på noen epletrær som var litt rart plassert, og kommer til å ommøblere hagen ganske greit nå som vi har gravehjelp :)

Så flinke dere er til å stå på:D

Takk for det :) må jo gjøres..hehe
Og vi fant årsaken til et par vanndammer i kjelleren :D
Var jo helt tett et par steder jo :oops:

Har desverre ikke noe bilde, nei:p
Du må jo lage slik kake!!!:oops: kongen av kaker!!

Yndlingkaka til mannen, men jeg har aldri balt den selv da ;)

Aldri lagd det, og bare smakt det en gang. Det var på 17. Mai. Den var da med blåbær, jordbær og bringebær. Jeg er ikke så glad i blåbær, men det gjør seg veldig med den fargen. Hadde kanskje droppet blåbær og Kiwi hørtes jo digg ut på, så det kunne jeg nok gjort. Hadde også brukt de to andre bærene. Har du bilde av din?
ImageUploadedByBV Forum1411321008.278908.jpg

Her er en jeg har laget engang:)

Hehehe, du er ikke så handy? ;)

Store frukttrær eller?
Har tomt på 1,5 mål her og litt bærbusker av forskjellige slag. Har flyttet på noen epletrær som var litt rart plassert, og kommer til å ommøblere hagen ganske greit nå som vi har gravehjelp :)

Nei, er nok desverre ikke så handy...Jeg er bare veldig flink til å si hvordan jeg vil ha ting:P Mal den svart, den må lakkeres...heng bilde der osv. haha;)

Ikke spesielt store, det er 3 epletrær, 1 med pærer og 2 ripsbusker:)

Så deilig med skogstur da ;)
Har dere hatt bra vær?

15 grader og en del vind, men masse herlig sol! Så vi tok på oss vindjakker og lue på ørene til veslegutt så ble det veldig bra. Veldig varmt når vi rastet i solen. Jeg drakk meg kvalm på kakao som vanlig:P

Har desverre ikke noe bilde, nei:p
Du må jo lage slik kake!!!:oops: kongen av kaker!!
Får prøve på en sånn til bursdagen til hulerboermannen. Han har bursdag 10/10... Sender du oppskrift på pm? Har du forresten dagbok? Hvor har du den?

Nei, er nok desverre ikke så handy...Jeg er bare veldig flink til å si hvordan jeg vil ha ting:P Mal den svart, den må lakkeres...heng bilde der osv. haha;)

Ikke spesielt store, det er 3 epletrær, 1 med pærer og 2 ripsbusker:)

Noen må jo være prosjektleder også ;)

Back
Topp