Det vil jeg troJa, det var helt fantastisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg troJa, det var helt fantastisk![]()
Usj, det er kjiptHer var det utrolig mye teite og lettvinte løsninger. Gjerde her ser ut som jeg har snekret for eks, makan til enkelt og stygt
![]()
Ja, har nesten en mål tomt. Så nok å ta seg til i hagen også. Har en del frukttrær bl.a.
Tungt arbeid ja?
Sikkert lurt![]()
Vi har vært på tur i skogen i dag. Kjempe kos. Hadde med oss nistepakke og kakao![]()
Så flinke dere er til å stå på![]()
Har desverre ikke noe bilde, nei
Du må jo lage slik kake!!!kongen av kaker!!
Ååh...hørtes veldig koselig ut![]()
Aldri lagd det, og bare smakt det en gang. Det var på 17. Mai. Den var da med blåbær, jordbær og bringebær. Jeg er ikke så glad i blåbær, men det gjør seg veldig med den fargen. Hadde kanskje droppet blåbær og Kiwi hørtes jo digg ut på, så det kunne jeg nok gjort. Hadde også brukt de to andre bærene. Har du bilde av din?

Hehehe, du er ikke så handy?
Store frukttrær eller?
Har tomt på 1,5 mål her og litt bærbusker av forskjellige slag. Har flyttet på noen epletrær som var litt rart plassert, og kommer til å ommøblere hagen ganske greit nå som vi har gravehjelp![]()
Tungt ja, har stått og gravd i hele dag. Både jord og pukk.
Pukke er tungt !!! Hehe![]()
Nam, den så veldig god ut
Så deilig med skogstur da
Har dere hatt bra vær?
Får prøve på en sånn til bursdagen til hulerboermannen. Han har bursdag 10/10... Sender du oppskrift på pm? Har du forresten dagbok? Hvor har du den?Har desverre ikke noe bilde, nei
Du må jo lage slik kake!!!kongen av kaker!!
Nam!! Bare vi får byttet ut de blåbærene
Nei, er nok desverre ikke så handy...Jeg er bare veldig flink til å si hvordan jeg vil ha tingMal den svart, den må lakkeres...heng bilde der osv. haha
![]()
Ikke spesielt store, det er 3 epletrær, 1 med pærer og 2 ripsbusker![]()