Fredag så jeg på idol, så la jeg meg. I går var det ko alt dette med bilen... Så var det litt godis, litt tv(husker ikke hva) og så litt spying og så legge seg.Haha ..igår? Eller fredag??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fredag så jeg på idol, så la jeg meg. I går var det ko alt dette med bilen... Så var det litt godis, litt tv(husker ikke hva) og så litt spying og så legge seg.Haha ..igår? Eller fredag??![]()
Hørtes digg ut. Hvilke bær har du på pavlovaen?Ja, var nydelig![]()
Ja, det er super festligDa ble det jo ikke så galt allikevel
Hurra for bil som ikke vil starte![]()
Jeg bruker blåbær, jordbær og bringebær. Har en gang hatt kiwi i tillegg - det var godt og gjorde seg med litt grønnfargeHørtes digg ut. Hvilke bær har du på pavlovaen?
Vi pleier ha jordbær, blåbær, kiwi å bringebær. Nom !Jeg bruker blåbær, jordbær og bringebær. Har en gang hatt kiwi i tillegg - det var godt og gjorde seg med litt grønnfarge![]()
Det gleder jeg meg faktisk tilDe blir størreFår plutselig mer fritid da
![]()
Regner med du hører på mannenPoden har besøk av to kompiser, jeg tenkte vi skulle på kistefossmuseet men mannen sier jeg skal holde meg inne....
Interessante kvelder vil jeg siFredag så jeg på idol, så la jeg meg. I går var det ko alt dette med bilen... Så var det litt godis, litt tv(husker ikke hva) og så litt spying og så legge seg.
Hihi ja. Er litt herligDet gleder jeg meg faktisk til![]()
Bruker jordbær, blåbær og kiwiHørtes digg ut. Hvilke bær har du på pavlovaen?
Har det vært borte??Jippi, vannet er tilbake![]()
Må vel det.... Bruker ikke det menRegner med du hører på mannen![]()
Hehe...en gang må bli den førsteMå vel det.... Bruker ikke det men![]()
Ååh...så koselig daPakker inn julegaver jeg, gal dame har jeg blitt..
Nå fikk jeg lyst på pavlovaVi pleier ha jordbær, blåbær, kiwi å bringebær. Nom !
Jeg ogsåNå fikk jeg lyst på pavlova![]()
Har det vært borte??![]()