Skravletråd :)

Uff da...:confused:
Håper hun fikk seg en liten dupp?
Hun sovnet 16.30 og sov til 18... Egentlig i det seneste laget for å si det mildt. Leggetid er Kl 18.30-19..Da var hun knallsint fordi jeg vekte henne. Vi skulle hente hulerboermannen... Egentlig flaks at hun sov da hun gjorde for da vi hadde hentet han, stoppet vi innom butikken og bilen ville plutselig ikke starte da vi kom ut igjen. Tok sin tid med viking og sånn, så hun var ikke i seng før i 21 tiden. Sovnet med en gang og sov til 08 i dag...

Sov godt her ja :)

Her er dreneringa godt i gang, men tok nettopp en vannledning :eek: haha

Flott!
Her har veslegutt begynt å våkne midt på svarte natten og skal leke:P Ka skjer med det??"nei,mams vil ikke leke kl. 03.30":P

Wææ, den er litt kjip:P
Her har vi pause fra oppussing og husrenovering i helgen, veldig deilig:D

Flott!
Her har veslegutt begynt å våkne midt på svarte natten og skal leke:P Ka skjer med det??"nei,mams vil ikke leke kl. 03.30":P

Wææ, den er litt kjip:P
Her har vi pause fra oppussing og husrenovering i helgen, veldig deilig:D

Får snu om døgnet litt da se :p haha

Veldig kjipt, og er ikke så lett å få tak i kobling heller siden vannledningen er så tynn i forhold til det som blir brukt nå om dagen :p

Deilig med en frihelg ;)
Tar dere hele huset eller? Utenfra og inn? ;)

Får snu om døgnet litt da se :p haha

Veldig kjipt, og er ikke så lett å få tak i kobling heller siden vannledningen er så tynn i forhold til det som blir brukt nå om dagen :p

Deilig med en frihelg ;)
Tar dere hele huset eller? Utenfra og inn? ;)

Nei, fyttikatta:P Jeg vil ikke snu døgnet...Han har holdt på sånn flere netter nå, skjønner ikke greia med det...

Dumt, håper dere finner ut av det da:)

Hele huset ja!! Så mye;) Over 200kvm.

Nei, fyttikatta:P Jeg vil ikke snu døgnet...Han har holdt på sånn flere netter nå, skjønner ikke greia med det...

Dumt, håper dere finner ut av det da:)

Hele huset ja!! Så mye;) Over 200kvm.

Får håpe det går over snart da, og at det bare er for en periode ;)

Jada, har en altmulgimann som hjelper oss her, så det skal nok gå greit ;)

200 kvm er mye ja! Har dere kommet langt da?

Når man først begynte liksom :p
Nje :p Våkna ofte og for lite søvn.
Jotakk. Døste litt på sofaen og inni den lille døsen har minsta filma meg sovende og sendt til halve snapchatlista mi :p Fiiiiint det hahahaha
Haha:p nå døde jeg nesten:p
Sikkert mange som fikk seg en god latter:p

Back
Topp