Skravletråd :)

Bruker jordbær, blåbær og kiwi:D
Du da?
Aldri lagd det, og bare smakt det en gang. Det var på 17. Mai. Den var da med blåbær, jordbær og bringebær. Jeg er ikke så glad i blåbær, men det gjør seg veldig med den fargen. Hadde kanskje droppet blåbær og Kiwi hørtes jo digg ut på, så det kunne jeg nok gjort. Hadde også brukt de to andre bærene. Har du bilde av din?

Pakker inn julegaver jeg, gal dame har jeg blitt..
Åååååå..... misunnelig! Begynner å bli ferdig med kalender da om ikke annet.

Da var vi ferdig for dagen, og jeg kjenner jeg gjerne skulle hatt fri i morra og :D tror det blir tidlig kvelden i dag ja..

Her har poden besøk av to kompiser, de sendes snart hjem for poden skal dusje og spise kvelds.

Det blir nok deilig med terrasse ja ;) her ble det visst bygd en i 2012, og de tenkte visst ikke kjempelangt i forhold til drenering. Får vi måtte np grave opp under der for hånd :p hahaha

Greit å sette fagfolk på ting da ja, men er jo fortsatt mye som kan gjøres selv da, med en handy mann ;)

Kjekt med hjelp i hagen også :D

Usj, det er kjipt:P Her var det utrolig mye teite og lettvinte løsninger. Gjerde her ser ut som jeg har snekret for eks, makan til enkelt og stygt:P

Ja, har nesten en mål tomt. Så nok å ta seg til i hagen også. Har en del frukttrær bl.a.

Vi har vært på tur i skogen i dag. Kjempe kos. Hadde med oss nistepakke og kakao;)

Aldri lagd det, og bare smakt det en gang. Det var på 17. Mai. Den var da med blåbær, jordbær og bringebær. Jeg er ikke så glad i blåbær, men det gjør seg veldig med den fargen. Hadde kanskje droppet blåbær og Kiwi hørtes jo digg ut på, så det kunne jeg nok gjort. Hadde også brukt de to andre bærene. Har du bilde av din?
Har desverre ikke noe bilde, nei:p
Du må jo lage slik kake!!!:oops: kongen av kaker!!

Back
Topp