Skravletråd :)

Hun sovnet 16.30 og sov til 18... Egentlig i det seneste laget for å si det mildt. Leggetid er Kl 18.30-19..Da var hun knallsint fordi jeg vekte henne. Vi skulle hente hulerboermannen... Egentlig flaks at hun sov da hun gjorde for da vi hadde hentet han, stoppet vi innom butikken og bilen ville plutselig ikke starte da vi kom ut igjen. Tok sin tid med viking og sånn, så hun var ikke i seng før i 21 tiden. Sovnet med en gang og sov til 08 i dag...
Da ble det jo ikke så galt allikevel:p
Hurra for bil som ikke vil starte:rolleyes:

Får håpe det går over snart da, og at det bare er for en periode ;)

Jada, har en altmulgimann som hjelper oss her, så det skal nok gå greit ;)

200 kvm er mye ja! Har dere kommet langt da?

Det håper jeg på:)

Flott, da ordner det seg:D

Vi har kommet temmelig langt ja...skal man ha enebolig nært sentrum i Bergen må man drite penger om man ikke kjøper annet enn oppussingprosjekt. Og dette kostet nok selv om det var gammelt og slitt:P

Vi har skiftet hele kledning utvendig. Nytt bad, nytt kjøkken, pusset opp begge stuer i hovedetg.
Venter på fagfolk nå om dagen som skal heve taken på loftet og bygge terasse.
I kjelleren har vi fikset med gjesterom og kino...
Skiftet flere vinduer, en terassedør osv...

Haha:p nå døde jeg nesten:p
Sikkert mange som fikk seg en god latter:p
Ja hahaha :p De fleste trodde det var mannen som tulla da. Hu hadde visst filma ganske bra da :p

De leker oppe nå og vært der i noen timer allerede. Så da har jeg sett Saw4 og nå begynner jeg på Saw5. Kjekt når de leker så bra sammen. Ser på nettbrettet da jeg er redd de plutselig kommer ned. Og sitter med headsettet på. Er jo noe skremmende lyder i denne haha

Oh, ser ut som det letter og at været ikke blir så gale! Da er det ut i skogen:D Yey!
Kanskje jeg våkner av frisk luft:P

Det håper jeg på:)

Flott, da ordner det seg:D

Vi har kommet temmelig langt ja...skal man ha enebolig nært sentrum i Bergen må man drite penger om man ikke kjøper annet enn oppussingprosjekt. Og dette kostet nok selv om det var gammelt og slitt:P

Vi har skiftet hele kledning utvendig. Nytt bad, nytt kjøkken, pusset opp begge stuer i hovedetg.
Venter på fagfolk nå om dagen som skal heve taken på loftet og bygge terasse.
I kjelleren har vi fikset med gjesterom og kino...
Skiftet flere vinduer, en terassedør osv...

Høres ut som dere er godt igang da ja :)
Blir vel dyrt nok uansett da. Gjør dere mye av det selv eller?

Høres ut som dere er godt igang da ja :)
Blir vel dyrt nok uansett da. Gjør dere mye av det selv eller?

Joda, sant nok. Det blir dyrt:P Men vi kan iallefall styre hva vi kjøper og til hvilken pris når vi gjør det selv. I stedenfor å kjøpe et fiksferdig hus til 7mill:P Jeg har også blitt fryktelig øknomisk og flink til å spare;)
Det er dog ikke så enkelt å spare i ulønnet perm:P haha

Mannen er heldigvis handy, så vi sparer enormt med penger på det. Han har for eks skiftet kledningen på hele huset.

Noen som har peiling på priser på duplo her:P?

Er 190kr dyrt for denne??ppøøø.JPG

Joda, sant nok. Det blir dyrt:P Men vi kan iallefall styre hva vi kjøper og til hvilken pris når vi gjør det selv. I stedenfor å kjøpe et fiksferdig hus til 7mill:P Jeg har også blitt fryktelig øknomisk og flink til å spare;)
Det er dog ikke så enkelt å spare i ulønnet perm:P haha

Mannen er heldigvis handy, så vi sparer enormt med penger på det. Han har for eks skiftet kledningen på hele huset.

Nei, sant det. Greit å kunne ta det etterhvert som man har råd ;) ja, du blir vel "tvunget" til å være flink med pengene da tenker jeg. Hehe ;)

Veldig kjekt med handy mannfolk ;)
Her tenker vi å gjøre det meste selv som skal gjøres og mannen og jeg er vel egentlig ganske like på handyskalaen, men er stort sett jeg som tar snekringa ;p også får vi mye hjelp av hans onkel som kan mye om det meste og har vært med på å bygge flere hus :D

Nei, sant det. Greit å kunne ta det etterhvert som man har råd ;) ja, du blir vel "tvunget" til å være flink med pengene da tenker jeg. Hehe ;)

Veldig kjekt med handy mannfolk ;)
Her tenker vi å gjøre det meste selv som skal gjøres og mannen og jeg er vel egentlig ganske like på handyskalaen, men er stort sett jeg som tar snekringa ;p også får vi mye hjelp av hans onkel som kan mye om det meste og har vært med på å bygge flere hus :D

Ja, veldig greit! Jeg gleder meg veldig til vi får terasse på fremsiden, det kommer til å kle huset veldig:)
Blir nesten det ja...merker man har mindre å rutte med:P

Så flott med hjelp da:) Her får vi mye hjelp til hagen, svigerfar elsker det:P Men til selve husarbeidet er det lite hjelp å få av bekjente, da må vi betale oss ut av det med fagfolk:P

Ja, veldig greit! Jeg gleder meg veldig til vi får terasse på fremsiden, det kommer til å kle huset veldig:)
Blir nesten det ja...merker man har mindre å rutte med:P

Så flott med hjelp da:) Her får vi mye hjelp til hagen, svigerfar elsker det:P Men til selve husarbeidet er det lite hjelp å få av bekjente, da må vi betale oss ut av det med fagfolk:P

Det blir nok deilig med terrasse ja ;) her ble det visst bygd en i 2012, og de tenkte visst ikke kjempelangt i forhold til drenering. Får vi måtte np grave opp under der for hånd :p hahaha

Greit å sette fagfolk på ting da ja, men er jo fortsatt mye som kan gjøres selv da, med en handy mann ;)

Kjekt med hjelp i hagen også :D

Ja hahaha :p De fleste trodde det var mannen som tulla da. Hu hadde visst filma ganske bra da :p

De leker oppe nå og vært der i noen timer allerede. Så da har jeg sett Saw4 og nå begynner jeg på Saw5. Kjekt når de leker så bra sammen. Ser på nettbrettet da jeg er redd de plutselig kommer ned. Og sitter med headsettet på. Er jo noe skremmende lyder i denne haha
Så deilig når de leker fint alene:D det problemet har ikke jeg...:rolleyes:
Skulle gjerne slengt meg på sofaen selv...men tre små river og sliter i meg:p

Poden har besøk av to kompiser, jeg tenkte vi skulle på kistefossmuseet men mannen sier jeg skal holde meg inne....

Back
Topp