God formiddagGod morgen. Sov ikke godt, enda vond. Og opp kl 6. Herlig helg ja. Haha.
Ha en fin dag![]()
Håper du får hvilt litt i løpet av dagen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagGod morgen. Sov ikke godt, enda vond. Og opp kl 6. Herlig helg ja. Haha.
Ha en fin dag![]()
Kos deg i dåp og lykke til med kjolenSovet dårlig her og skal i dåp straks. Håper jeg får på meg kjolen, str small og 28 uker gravid, haha
Ha en fin dag alle sammen!
Når man først begynte liksomHehe...skikkelig maraton![]()
NjeHåper du har sovet fint![]()
Jotakk. Døste litt på sofaen og inni den lille døsen har minsta filma meg sovende og sendt til halve snapchatlista miGod formiddag
Håper du får hvilt litt i løpet av dagen..
Hun sovnet 16.30 og sov til 18... Egentlig i det seneste laget for å si det mildt. Leggetid er Kl 18.30-19..Da var hun knallsint fordi jeg vekte henne. Vi skulle hente hulerboermannen... Egentlig flaks at hun sov da hun gjorde for da vi hadde hentet han, stoppet vi innom butikken og bilen ville plutselig ikke starte da vi kom ut igjen. Tok sin tid med viking og sånn, så hun var ikke i seng før i 21 tiden. Sovnet med en gang og sov til 08 i dag...Uff da...
Håper hun fikk seg en liten dupp?
Namnam!!!Takk, har koset oss masse
Ikke en smule kake igjen![]()
Hvilken kveld var det? I går? Se forrige svarJa, er det hardeste uka med 5 nattevakter...jobber slik hver 4. uke
Flott de beste gikk videre da!
Hva gjør du i kveld??![]()
God morgenGod morgen
Håper alle har sovet godt og er klare for en ny dag!
God morgonHer starta dagen med ein feber pjusk gutt som fyller bleia til randen og meir! Fekk ei rompepille og håpar det hjelper på
![]()
Sovet dårlig her og skal i dåp straks. Håper jeg får på meg kjolen, str small og 28 uker gravid, haha
Ha en fin dag alle sammen!
God morgen![]()
Grei nok natt herDer da
?
Det skal dreneres i dag?
Lige mådeØnsker alle en fortryllende søndag![]()
Sov godt her ja
Her er dreneringa godt i gang, men tok nettopp en vannledninghaha
Flott!
Her har veslegutt begynt å våkne midt på svarte natten og skal lekeKa skjer med det??"nei,mams vil ikke leke kl. 03.30"
Wææ, den er litt kjip
Her har vi pause fra oppussing og husrenovering i helgen, veldig deilig![]()
Får snu om døgnet litt da sehaha
Veldig kjipt, og er ikke så lett å få tak i kobling heller siden vannledningen er så tynn i forhold til det som blir brukt nå om dagen
Deilig med en frihelg
Tar dere hele huset eller? Utenfra og inn?![]()
Bra stretch i kjolen, heheUsj, kjedlig med dårlig søvn.
Håper det blir kjekt i dåp og at kjolen passer![]()
Bra stretch i kjolen, hehe![]()
Nei, fyttikattaJeg vil ikke snu døgnet...Han har holdt på sånn flere netter nå, skjønner ikke greia med det...
Dumt, håper dere finner ut av det da
Hele huset ja!! Så myeOver 200kvm.
HahaNår man først begynte liksom
NjeVåkna ofte og for lite søvn.
Jotakk. Døste litt på sofaen og inni den lille døsen har minsta filma meg sovende og sendt til halve snapchatlista miFiiiiint det hahahaha