Skravletråd :)

Mandag er fy, fy!:P
Spiste potetgull og en halv snickers:D

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg spiste grønn smurf og 2 kinderegg. Hadde potetgull også egentlig, men det fikk jeg ikke servert og den var ikke åpen, så den får jeg ikke før til helgen igjen.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Er på ettermiddagen man kan skravle.. :p
Jeg er hjemme nå :D
Du har gjort i dag da?
Jeg kan ikke skravle på ettermiddagen. Nettopp hentet ungen i barnehagen, nå står vi utenfor jobben til hulerboermannen for å plukke opp han, hjem, middag, lek, legging... Nå går det i ett til kvelden...

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg kan ikke skravle på ettermiddagen. Nettopp hentet ungen i barnehagen, nå står vi utenfor jobben til hulerboermannen for å plukke opp han, hjem, middag, lek, legging... Nå går det i ett til kvelden...

♡Jente 05.07.2013♡

:/
Får ta det i kveld da, når barn er lagt ;)
Jeg drar uansett på trening om en time, så da får ikke jeg skravla heller. ..hehe

Allerede tilbake i senga etter å ha gjort alt klart for eldste. Hu klarer å kle seg og gå selv så :p Om ikke fikk hu rope. Men regner med venninna dinger på iløpet av 20 min for å gå sammen til skolen :) Mannen leverte minsta i bhg :D
Så deilig å slappe av litt ekstra:D

Her var ikke natta mye koselig du!
Klarte først ikke sovne pga regnet. Når jeg endelig sovnet våknet jeg etter 3 timer.
Sovna igjen før jeg måtte opp igjen på do.
Nå er jeg pip våken da. Hvert det den siste halvtimen...
Føler meg MØRBANKA!
Å nei, så kjedelig:rolleyes:

Når man sover, men drømmer man døser liksom. Også drømmer man at man kan skimte noen i mørket. Mørkt langt hår og hvit kjole. Og for hvet ganh jeg blunker da er dette ekle vesenet kommet nærmere. Og pokker for ett ansikt! :p Og idet det kom helt nærme meg så sparka jeg det i magen og bort. Og der våkna jeg ja :p Lite poeng å sove videre da :p
Æsj..hørtes ikke ut som noen koselig drøm:confused:

Jeg spiste grønn smurf og 2 kinderegg. Hadde potetgull også egentlig, men det fikk jeg ikke servert og den var ikke åpen, så den får jeg ikke før til helgen igjen.

♡Jente 05.07.2013♡
Hehe...da er det bare å vente og glede seg:p

Hmmm...har alle noe fornuftig å drive med mon tro:p
Jeg har vært på jobb!

Vært på jobb jeg og, og ihvertfall prøvd å være fornuftig :p
Haha

Back
Topp