Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper natten var fin
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen
Jeg våknet 20 min før klokka, og det var hardt siden alarmen sto på 0450
Allerede tilbake i senga etter å ha gjort alt klart for eldste. Hu klarer å kle seg og gå selv såOm ikke fikk hu rope. Men regner med venninna dinger på iløpet av 20 min for å gå sammen til skolen
Mannen leverte minsta i bhg
![]()
Jeg tenker å ta kjøkken og bad. For øyeblikket orker jeg ikke noenting. Er enda ganske sliten etter helga i fotenSå deilig å kunne legge seg igjen da
Har du noen spennende planer for dagen da?
Jeg tenker å ta kjøkken og bad. For øyeblikket orker jeg ikke noenting. Er enda ganske sliten etter helga i fotenSå sove litt ekstra med foten høyt
Du da?
Her var ikke natta mye koselig du!
Klarte først ikke sovne pga regnet. Når jeg endelig sovnet våknet jeg etter 3 timer.
Sovna igjen før jeg måtte opp igjen på do.
Nå er jeg pip våken da. Hvert det den siste halvtimen...
Føler meg MØRBANKA!
Når man sover, men drømmer man døser liksom. Også drømmer man at man kan skimte noen i mørket. Mørkt langt hår og hvit kjole. Og for hvet ganh jeg blunker da er dette ekle vesenet kommet nærmere. Og pokker for ett ansikt!Og idet det kom helt nærme meg så sparka jeg det i magen og bort. Og der våkna jeg ja
Lite poeng å sove videre da
![]()
Greit når det er sjefen selv som da gjorde feilenHuff, kan tenke meg du merker den ja. Du får ta det rolig da
Har du fått sovet noe mer da?
Jeg er på jobb til kl 15.00.
Begynte på en salong, og etter å ha klippet ut masse stoff finner jeg ut at sjefen har gitt meg feil stoff. Må begynne på nytt
Fikk ikke skylda da ihvertfall![]()
Haha ja. LittSkjedde noe rart med tekste når jeg skulle quote, så jeg hopper over den jeg Spyro
Høres ut som du hadde en lity slitsom søvnhuff
Veldig kjekt når han innrømmer at det er hans feil ihvertfall, da er det ikke sååå ille å gjøre det om igjen![]()
Haha ja. LittSlutte å se skrekkfilmer må jeg !
Ja er veldig kjekt når de innrømmer såntIngen andre å skylde på hihi
Ja jeg vet! Men jeg har en lei tendens til å få mareritt av deSkrekkfilmer som er sååå gøyhaha.
God dagGod morgen alle sammen
uff da så kjedelig. Håper du kommer deg gjennom dagenHer var ikke natta mye koselig du!
Klarte først ikke sovne pga regnet. Når jeg endelig sovnet våknet jeg etter 3 timer.
Sovna igjen før jeg måtte opp igjen på do.
Nå er jeg pip våken da. Hvert det den siste halvtimen...
Føler meg MØRBANKA!
Ja jeg vet! Men jeg har en lei tendens til å få mareritt av deEller. Hvertfall de gode skrekkfilmene. Mye dritt som er laga også.
Men har ei fast skrekkfilm venninne da. Da er det skrekk hele natta og god mat og puta i fanget![]()
The Conjuring likte jeg veldig godtSå "koselig"hehe. Hvilke er favorittene da?