Skravletråd :)

Håper natten var fin:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Våknet 10 min før klokka, og husker stadig ikke noe fra natta, så da vsr den nok det :D
Har du sovet godt?

God morgen:D
Jeg våknet 20 min før klokka, og det var hardt siden alarmen sto på 0450:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er det hardt ja:/ så denne etter jeg svarte på forrige... :p
Hvorfor så tidlig?

Allerede tilbake i senga etter å ha gjort alt klart for eldste. Hu klarer å kle seg og gå selv så :p Om ikke fikk hu rope. Men regner med venninna dinger på iløpet av 20 min for å gå sammen til skolen :) Mannen leverte minsta i bhg :D

Allerede tilbake i senga etter å ha gjort alt klart for eldste. Hu klarer å kle seg og gå selv så :p Om ikke fikk hu rope. Men regner med venninna dinger på iløpet av 20 min for å gå sammen til skolen :) Mannen leverte minsta i bhg :D

Så deilig å kunne legge seg igjen da :)
Har du noen spennende planer for dagen da?

Så deilig å kunne legge seg igjen da :)
Har du noen spennende planer for dagen da?
Jeg tenker å ta kjøkken og bad. For øyeblikket orker jeg ikke noenting. Er enda ganske sliten etter helga i foten :) Så sove litt ekstra med foten høyt :)

Du da?

Her var ikke natta mye koselig du!
Klarte først ikke sovne pga regnet. Når jeg endelig sovnet våknet jeg etter 3 timer.
Sovna igjen før jeg måtte opp igjen på do.
Nå er jeg pip våken da. Hvert det den siste halvtimen...
Føler meg MØRBANKA!

Jeg tenker å ta kjøkken og bad. For øyeblikket orker jeg ikke noenting. Er enda ganske sliten etter helga i foten :) Så sove litt ekstra med foten høyt :)

Du da?

Huff, kan tenke meg du merker den ja. Du får ta det rolig da ;)
Har du fått sovet noe mer da?

Jeg er på jobb til kl 15.00.
Begynte på en salong, og etter å ha klippet ut masse stoff finner jeg ut at sjefen har gitt meg feil stoff. Må begynne på nytt :confused:

Fikk ikke skylda da ihvertfall :D

Når man sover, men drømmer man døser liksom. Også drømmer man at man kan skimte noen i mørket. Mørkt langt hår og hvit kjole. Og for hvet ganh jeg blunker da er dette ekle vesenet kommet nærmere. Og pokker for ett ansikt! :p Og idet det kom helt nærme meg så sparka jeg det i magen og bort. Og der våkna jeg ja :p Lite poeng å sove videre da :p

Klarte først ikke sovne pga regnet. Når jeg endelig sovnet våknet jeg etter 3 timer.
Føler meg MØRBANKA!

Hvordan går det?

Når man sover, men drømmer man døser liksom. Også drømmer man at man kan skimte noen i mørket. Mørkt langt hår og hvit kjole. Og for hvet ganh jeg blunker da er dette ekle vesenet kommet nærmere. Og pokker for ett ansikt! :p Og idet det kom helt nærme meg så sparka jeg det i magen og bort. Og der våkna jeg ja :p Lite poeng å sove videre da :p
Huff, kan tenke meg du merker den ja. Du får ta det rolig da ;)
Har du fått sovet noe mer da?

Jeg er på jobb til kl 15.00.
Begynte på en salong, og etter å ha klippet ut masse stoff finner jeg ut at sjefen har gitt meg feil stoff. Må begynne på nytt :confused:

Fikk ikke skylda da ihvertfall :D
Greit når det er sjefen selv som da gjorde feilen :D Kjedelig å starte på nytt da :)

Skjedde noe rart med tekste når jeg skulle quote, så jeg hopper over den jeg Spyro ;)

Høres ut som du hadde en lity slitsom søvn :p huff

Veldig kjekt når han innrømmer at det er hans feil ihvertfall, da er det ikke sååå ille å gjøre det om igjen ;)

Skjedde noe rart med tekste når jeg skulle quote, så jeg hopper over den jeg Spyro ;)

Høres ut som du hadde en lity slitsom søvn :p huff

Veldig kjekt når han innrømmer at det er hans feil ihvertfall, da er det ikke sååå ille å gjøre det om igjen ;)
Haha ja. Litt :p Slutte å se skrekkfilmer må jeg ! :D

Ja er veldig kjekt når de innrømmer sånt :p Ingen andre å skylde på hihi

Haha ja. Litt :p Slutte å se skrekkfilmer må jeg ! :D

Ja er veldig kjekt når de innrømmer sånt :p Ingen andre å skylde på hihi

Skrekkfilmer som er sååå gøy :D haha.

Skrekkfilmer som er sååå gøy :D haha.
Ja jeg vet! Men jeg har en lei tendens til å få mareritt av de :p Eller. Hvertfall de gode skrekkfilmene. Mye dritt som er laga også.

Men har ei fast skrekkfilm venninne da. Da er det skrekk hele natta og god mat og puta i fanget :p

Føler meg MØRBANKA!
uff da så kjedelig. Håper du kommer deg gjennom dagen

Ja jeg vet! Men jeg har en lei tendens til å få mareritt av de :p Eller. Hvertfall de gode skrekkfilmene. Mye dritt som er laga også.

Men har ei fast skrekkfilm venninne da. Da er det skrekk hele natta og god mat og puta i fanget :p

Så "koselig" ;) hehe. Hvilke er favorittene da?

Så "koselig" ;) hehe. Hvilke er favorittene da?
The Conjuring likte jeg veldig godt :D
The Descent freaka meg litt ut :P
World war Z var også grei, men jeg freaker ut av zombier og kan ha mareritt lenge da :P
Jeg liker en annen veldig godt også, men jeg husker ikke hva den heter..... Er lenge siden jeg har sett den også, men tror det er en mann som kommer med en pakke, også pakker han offeret inn og torturerer de i kjelleren. Så blir jo ett ¨løp om enten dø eller komme seg ut. Troooor det var mye feller utenom også i huset liksom.

I spit on Your grave likte jeg også. Og den så jeg alene faktisk :D Brutalt :P

Ellers er jeg livredd filmer med klovner, zombier eller som handler på psykiatrisk :P Så jada, har vel prøvd de uansett. :P

Back
Topp