Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiste grønn smurf og 2 kinderegg. Hadde potetgull også egentlig, men det fikk jeg ikke servert og den var ikke åpen, så den får jeg ikke før til helgen igjen.Mandag er fy, fy!
Spiste potetgull og en halv snickers
Sent from my iPhone using BV Forum
Stille? Blåmandag på folk?Så stille det er på BV i dag..
TuMmY LoVe
Så stille det er på BV i dag..
TuMmY LoVe
Nja tydeligvisStille? Blåmandag på folk?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Da er jeg ferdigKommer om en times tid når jeg hae kommet hjem fra jobb![]()
Da er jeg ferdig
TuMmY LoVe
Jeg kan ikke skravle på ettermiddagen. Nettopp hentet ungen i barnehagen, nå står vi utenfor jobben til hulerboermannen for å plukke opp han, hjem, middag, lek, legging... Nå går det i ett til kvelden...Er på ettermiddagen man kan skravle..![]()
Jeg er hjemme nå
Du har gjort i dag da?
Jeg kan ikke skravle på ettermiddagen. Nettopp hentet ungen i barnehagen, nå står vi utenfor jobben til hulerboermannen for å plukke opp han, hjem, middag, lek, legging... Nå går det i ett til kvelden...
♡Jente 05.07.2013♡
Begynner på jobb kl 0645...og har 35 min reiseveiDa er det hardt ja:/ så denne etter jeg svarte på forrige...
Hvorfor så tidlig?
Så deilig å slappe av litt ekstraAllerede tilbake i senga etter å ha gjort alt klart for eldste. Hu klarer å kle seg og gå selv såOm ikke fikk hu rope. Men regner med venninna dinger på iløpet av 20 min for å gå sammen til skolen
Mannen leverte minsta i bhg
![]()
Å nei, så kjedeligHer var ikke natta mye koselig du!
Klarte først ikke sovne pga regnet. Når jeg endelig sovnet våknet jeg etter 3 timer.
Sovna igjen før jeg måtte opp igjen på do.
Nå er jeg pip våken da. Hvert det den siste halvtimen...
Føler meg MØRBANKA!
Æsj..hørtes ikke ut som noen koselig drømNår man sover, men drømmer man døser liksom. Også drømmer man at man kan skimte noen i mørket. Mørkt langt hår og hvit kjole. Og for hvet ganh jeg blunker da er dette ekle vesenet kommet nærmere. Og pokker for ett ansikt!Og idet det kom helt nærme meg så sparka jeg det i magen og bort. Og der våkna jeg ja
Lite poeng å sove videre da
![]()
God ettermiddagGod dag![]()
Begynner på jobb kl 0645...og har 35 min reisevei![]()
Hmmm...har alle noe fornuftig å drive med mon troSå stille det er på BV i dag..
TuMmY LoVe
Hehe...da er det bare å vente og glede segJeg spiste grønn smurf og 2 kinderegg. Hadde potetgull også egentlig, men det fikk jeg ikke servert og den var ikke åpen, så den får jeg ikke før til helgen igjen.
♡Jente 05.07.2013♡
Tja, vært en helt ok dag på jobbOk, da er det greit å stå opp så du rekker jobb...hehe
Skjedd noe spennende i dag?
Hmmm...har alle noe fornuftig å drive med mon tro
Jeg har vært på jobb!