Skravletråd :)

Jeg var såååå på nippet i sta til å åpne den, selv noen timer etter jeg skrev dette til deg. Tenkte at det ville blitt for dumt å si at jeg sprakk, selv om jeg er gravid. Jeg sto i mot. Jeg klarte det. Føler jeg trenger skryt. Himmel og hav!! Nå må jeg ta meg sammen:p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Yeeii!!:D
*bøyer seg i støvet og klapper på skuldra*

Yeeii!!:D
*bøyer seg i støvet og klapper på skuldra*
Hehe, tusen takk:D men du, du sniker! Du er plutselig på 3. plass!! Hvordan får du til så mange innlegg på en kveld? Har du noen triks? Du ligger alltid enten på første eller meeeeefet høyt på lista! Hva er hemmeligheten?

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg var såååå på nippet i sta til å åpne den, selv noen timer etter jeg skrev dette til deg. Tenkte at det ville blitt for dumt å si at jeg sprakk, selv om jeg er gravid. Jeg sto i mot. Jeg klarte det. Føler jeg trenger skryt. Himmel og hav!! Nå må jeg ta meg sammen:p

♡Jente 05.07.2013♡

Så flink du er ;)

Jobbet, er så opptatt om ettermiddagen jeg se ;)

TuMmY LoVe

Forståelig det ;)
Har nettopp kommet ut av dusjen etter 3 timer på treninga jeg, så nå har jeg tenkt å sitte litt i sofaen :)

Forståelig det ;)
Har nettopp kommet ut av dusjen etter 3 timer på treninga jeg, så nå har jeg tenkt å sitte litt i sofaen :)
3 timer på trening? Hva trener du?

♡Jente 05.07.2013♡

Hva gjør dere i kveld da folkens?

Jeg har vært på treningstur på sykkel , ble en smule våt

Har trena i tre timer, og så dusja. Nå har jeg vondt i ankelen min, så jeg sitter i sofaen og slapper av :)

Deilig med våt sykkeltur da :p

5 muffins er absolutt innafor:p
Hva ga du i gave da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi;)
En rosa kjole med sløyfe og hvitt blonde underskjørt, hello kitty hårspenner, hello kitty håndkle og en hello kitty lip gloss:P

Nå skal jeg snart stupe ned i en bolle fruktsalat <3 kjenner det er heeeeelt innafor ;)

Lillegull 070414 :D

Hørtes godt ut. Tror jeg må få kjøpt noe frukt snart...hehe :p

Back
Topp