Alle har fått et liv!Hmmm...har alle noe fornuftig å drive med mon tro
Jeg har vært på jobb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle har fått et liv!Hmmm...har alle noe fornuftig å drive med mon tro
Jeg har vært på jobb!
Har ikke vært på jobb, men er da måte på hvor mye man orker å informere om her inne
I kveld skal jeg i forening da og sladreDet liker vi godt, spesielt siden hu som skal lage maten i dag er proff kokk
Er alltid så fantastisk god mat da
Hihi!
Har vært på sjukehuset og prikktesta gutten min som e 3,5 år. Han e fri for melkeallergi og eggehvite allergi. Hurraaaaaaaaaså lunsjen blei feira på mac'en i dag med mcFlurry te dessert
endelig fløte is igjen. En lykkens dag
![]()
![]()
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra!Har vært på sjukehuset og prikktesta gutten min som e 3,5 år. Han e fri for melkeallergi og eggehvite allergi. Hurraaaaaaaaaså lunsjen blei feira på mac'en i dag med mcFlurry te dessert
![]()
![]()
Jeg var såååå på nippet i sta til å åpne den, selv noen timer etter jeg skrev dette til deg. Tenkte at det ville blitt for dumt å si at jeg sprakk, selv om jeg er gravid. Jeg sto i mot. Jeg klarte det. Føler jeg trenger skryt. Himmel og hav!! Nå må jeg ta meg sammenHehe...da er det bare å vente og glede seg![]()
Jobbet, er så opptatt om ettermiddagen jeg seEr på ettermiddagen man kan skravle..![]()
Jeg er hjemme nå
Du har gjort i dag da?
Å så godtHar vært på sjukehuset og prikktesta gutten min som e 3,5 år. Han e fri for melkeallergi og eggehvite allergi. Hurraaaaaaaaaså lunsjen blei feira på mac'en i dag med mcFlurry te dessert
![]()
![]()
![]()
Så bra, det var godt å høreHar vært på sjukehuset og prikktesta gutten min som e 3,5 år. Han e fri for melkeallergi og eggehvite allergi. Hurraaaaaaaaaså lunsjen blei feira på mac'en i dag med mcFlurry te dessert
![]()
![]()
![]()
Gjør ikke mye her. Har ei som ikke har sovnet enda, håper det skjer snart. Planen er siste episode av soa som ligger ute på netflixHva gjør dere i kveld da folkens?
Jeg har vært på treningstur på sykkel , ble en smule våt
Hehe...kan jo ikke gjøre annet enn å prøveVært på jobb jeg og, og ihvertfall prøvd å være fornuftig
Haha
Uff da!!Alle har fått et liv!
Hva?! Deler vi ikke alt?!Har ikke vært på jobb, men er da måte på hvor mye man orker å informere om her inne
I kveld skal jeg i forening da og sladreDet liker vi godt, spesielt siden hu som skal lage maten i dag er proff kokk
Er alltid så fantastisk god mat da
Hihi!
Hurra, så deiligHar vært på sjukehuset og prikktesta gutten min som e 3,5 år. Han e fri for melkeallergi og eggehvite allergi. Hurraaaaaaaaaså lunsjen blei feira på mac'en i dag med mcFlurry te dessert
![]()
![]()
![]()
Klarer du det?!Poden gjør lekser, jeg prøver å la vær å blande meg![]()