Så koselig. Jeg har en som ble 14 mnd på fredag en en på 23 uker i magenStoresøster blir 5 i oktober og minimannen har akkurat blitt 6 mnd![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig. Jeg har en som ble 14 mnd på fredag en en på 23 uker i magenStoresøster blir 5 i oktober og minimannen har akkurat blitt 6 mnd![]()
Ah, 14 mnd er virkelig en herlig alder..Så koselig. Jeg har en som ble 14 mnd på fredag en en på 23 uker i magen
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, hun har blitt riktig så morsom nåAh, 14 mnd er virkelig en herlig alder..
Eller, hver alder sin sjarm, selvsagt.![]()
hehe, humor ja. Jenta mi var vel noen mnd eldre da hun gjorde sin første vits:Ja, hun har blitt riktig så morsom nåSer at hun har sans for humor og sånn. Mye latter og glede om dagen, mellom slagene av nye tenner. Nå har hun 11 stykker.
♡Jente 05.07.2013♡
Hahaha, så utrolig bra!hehe, humor ja. Jenta mi var vel noen mnd eldre da hun gjorde sin første vits:
lagde prompelyd med munnen og pekte på pappaen og sa "va pappa" før hun gapskrattet![]()
Så gøyHahaha, så utrolig bra!
Min kom luskende rundt hjørne av stua i sta og tittet rundt så bare hodet syntes og sa BØØØ, gjømte seg igjen mens hun lo hjertelig...
Hun er en skikkelig papegøye. Hun hadde sine to første tydelige ord 10 mnd gammel. Da sa hun hei og hade. Nå har hun veldig mange enkeltord og noen få sammensatte ord.
♡Jente 05.07.2013♡
Herlig med dette universalspråket. Frøkna var tidlig ute med eget språk. Det var liksom ikke babling, mer at hun faktisk snakket med noen. Ofte i senga. Var som det var et helt annet språk og med skikkelige ord på en måte. Jeg har aldri prøvd å etterligne hun, jeg har sagt ord som jeg synes kan ligne og hun har vært flink på å ta etter. De gangene jeg ikke fant et annet ord sa jeg gjerne bare, hei. Kanskje derfor det ble det første ordet ogsåSå gøy
Vi driver stadig og snakker til minimannen her, og han sier mange rare "ord"![]()
Siste tydelige her var "MÆVVH!" *ivrig uttrykk når han vil ha noe*![]()
Det går supertHei! For mye å lese igjen om fr sist jeg var her. Hvordan går det?
♡Jente 05.07.2013♡
Kos deg med middagNå må jeg lage middag. Snakkes i kveld![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Nope, det regner lett
Men finnes ikke dårlig vær vettu![]()
Hei! For mye å lese igjen om fr sist jeg var her. Hvordan går det?
♡Jente 05.07.2013♡
Hadde det gøy i bryllup. Gikk hjem 2 i natt. Da var foten hoven og ganske vond. Så da orka vi ikke nach akkurat![]()
Men ett super og perfekt bryllup var det. ♡♡♡
Sov til halv 1 i dag og gikk da til svigermor for ferdig lammestek middag og hente unga![]()
Hihi ja, aldri feil daHøres ut som du hadde det bra i går da. Og så deilig å få servert lammestek
Jeg sitter i sofaen mens mannen lager lasagne jeg. Deilig å slappe av når det har vært fest dagen før![]()
Hihi ja, aldri feil daHørtes ikke så verst ut å få lasagne heller
![]()
Hørtes godt ut da jaNeifant ut at det var så lenge siden sist, også var det visst tilbud nå
Gleder meg til mat![]()
Hørtes godt ut da jaKos dere. Ligger nå i senga mi og venter på minsta skal sovne. Hu har tulla en del. Derfor enklest å bare ligge å vente til hu sovner. Skjer innen 10 min da
Men så er det ned å se en serie med mannen og drikke cola og litt knask![]()
ShieldsEr nok lettere å få ho til å roe seg da ja
Her satt vi nettopo på supernatural mebs vi venter på maten
hva skal dere se?
Skal ut i skogen for å grille og drikke kakao
Dere da?