Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ShieldsStorebrodern i supernatural er hunk
Ei stund siden jeg så det nå da
![]()
Sløver i sofaen og fikk lørdagsgodtet mitt servert i dag siden jeg var dårlig og la meg tidlig i går. Nam, det var godt![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Uten tvil. Blir nok tidlig kveld i dag også. Siden vi bare har en bil, må jeg kjøre ungen og hulerboermannen til barnehage og jobb, for jeg skal til jordmor.Så heldig du er da
Blir bare rolig kveld i dag da eller?
God kveldGod kveld!!
Koser dere?
Det hørtes veldig godt utSløver i sofaen og fikk lørdagsgodtet mitt servert i dag siden jeg var dårlig og la meg tidlig i går. Nam, det var godt![]()
♡Jente 05.07.2013♡
God kveld
Koser oss med soa her
Enn du?
Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra du har hatt en fin dagSå kos!![]()
Jepp, vært en finfin dag så jeg er strålende blid og fornøyd...+ en tanke sliten![]()
Lurer på å se en film før leggetid![]()
JeppDet er sant. Bare dårlig klær![]()
Så bra du har hatt en fin dag
Hvilken film tenker du å se da?
Høres ut som om du har hatt det supertHadde det gøy i bryllup. Gikk hjem 2 i natt. Da var foten hoven og ganske vond. Så da orka vi ikke nach akkurat![]()
Men ett super og perfekt bryllup var det. ♡♡♡
Sov til halv 1 i dag og gikk da til svigermor for ferdig lammestek middag og hente unga![]()
Ååh...så herlig med fjelltur!Åh, så deilig![]()
Vi har vært på fjelltur i dag, veslegutt i bæremeisenI ettermiddag har vi vært i bursdag. Ene tantebarnet ble 4år, weehooo
![]()
Passer godt på en søndagskveld detFøler for noe klisseri eller typ american pie opplegg![]()
Mmm...så deiligSløver i sofaen og fikk lørdagsgodtet mitt servert i dag siden jeg var dårlig og la meg tidlig i går. Nam, det var godt![]()
♡Jente 05.07.2013♡
God kveldGod kveld!!
Koser dere?
Uten tvil. Blir nok tidlig kveld i dag også. Siden vi bare har en bil, må jeg kjøre ungen og hulerboermannen til barnehage og jobb, for jeg skal til jordmor.
♡Jente 05.07.2013♡
God kveld!!
Koser dere?
Ååh...så herlig med fjelltur!
Bursdag er også stas, sikkert mye deilig kake![]()
Passer godt på en søndagskveld det