Skravletråd :)

Sløver i sofaen og fikk lørdagsgodtet mitt servert i dag siden jeg var dårlig og la meg tidlig i går. Nam, det var godt :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Shields :) Storebrodern i supernatural er hunk :p Ei stund siden jeg så det nå da :D

Har ikke sett det før, så jeg jobber med å komme igjennom alle sesongene. Han er ikke så verdt å se på han nei ;)

Sløver i sofaen og fikk lørdagsgodtet mitt servert i dag siden jeg var dårlig og la meg tidlig i går. Nam, det var godt :D

♡Jente 05.07.2013♡

Så heldig du er da ;)
Blir bare rolig kveld i dag da eller?

Så heldig du er da ;)
Blir bare rolig kveld i dag da eller?
Uten tvil. Blir nok tidlig kveld i dag også. Siden vi bare har en bil, må jeg kjøre ungen og hulerboermannen til barnehage og jobb, for jeg skal til jordmor.

♡Jente 05.07.2013♡

♡Jente 05.07.2013♡
Det hørtes veldig godt ut:)
Heldigvis har jeg ikke noe godis hjemme nå:p

Sent from my iPhone using BV Forum

God kveld:)
Koser oss med soa her:)
Enn du?

Så kos!:)
Jepp, vært en finfin dag så jeg er strålende blid og fornøyd...+ en tanke sliten:P
Lurer på å se en film før leggetid:)

Så kos!:)
Jepp, vært en finfin dag så jeg er strålende blid og fornøyd...+ en tanke sliten:P
Lurer på å se en film før leggetid:)
Så bra du har hatt en fin dag:)
Hvilken film tenker du å se da?

Hadde det gøy i bryllup. Gikk hjem 2 i natt. Da var foten hoven og ganske vond. Så da orka vi ikke nach akkurat :p
Men ett super og perfekt bryllup var det. ♡♡♡

Sov til halv 1 i dag og gikk da til svigermor for ferdig lammestek middag og hente unga :D
Høres ut som om du har hatt det supert:D

♡Jente 05.07.2013♡
Mmm...så deilig:D
Jeg har spist restene fra igår:p

Uten tvil. Blir nok tidlig kveld i dag også. Siden vi bare har en bil, må jeg kjøre ungen og hulerboermannen til barnehage og jobb, for jeg skal til jordmor.

♡Jente 05.07.2013♡

Må tidlig opp da ;)
Blir nok tidlig kveld her også. Skal opp kl 6 i morra tidlig, også blir den vanlige kvelden med 3 timers trening i morra :)
Blir spennende med jordmor da?! :)

Ååh...så herlig med fjelltur!:D
Bursdag er også stas, sikkert mye deilig kake:p

Jeg spiste 5 muffins:P haha
De var rett og slett litt for gode:P
Ja,og gaven falt veldig i smak så det var bra. Spurte med engang om hun ikke ha på i barnehagen i morgen:P

Passer godt på en søndagskveld det;)

Ja, mannen ville ikke se film så da passer det med noe sånn:P
Lurer litt på my sisters keeper,da blir det sippefilm i såfall...

Back
Topp