Hehe jeg våknet til kaldt soverom. Hva skjer i dag da?God morgenvåknet av et glovarmt soverom, så nå har jeg flyttet meg til sofaen.
Trøtt :/
Taster fra Appen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jeg våknet til kaldt soverom. Hva skjer i dag da?God morgenvåknet av et glovarmt soverom, så nå har jeg flyttet meg til sofaen.
Veldig koseligIkke alltid man trenger gjøre så myeKoselig
![]()
Håper du har hatt en fin nattGod natt frøkner
Taster fra Appen <3
God dagGod morgenvåknet av et glovarmt soverom, så nå har jeg flyttet meg til sofaen.
Hehe jeg våknet til kaldt soverom. Hva skjer i dag da?
Taster fra Appen <3
Skal ut i skogen for å grille og drikke kakaoSå braPlaner for i dag da
?
Haha...nå døde jeg nesten!!Siden noen av dere var nysgjerrige på bananene...haha
Skal ut i skogen for å grille og drikke kakao
Dere da?
Takk. De smakte søtt og barnsligNam, det så godt ut
Sent from my iPhone using BV Forum
Smakte ikke så værstVann i munn...hehe!! De ser sinnsykt gode ut![]()
Nope, det regner lettDet hørtes veldig deilig ut. Har dere godvær og eller?![]()
Det tviler jeg ikke påTakkde blei borte og
Lillegull 070414![]()
Joa, god og mett etter mat. Sendte mannen ut med barna slik at jeg fikk unna litt husarbeide og nerding ^^Hei! For mye å lese igjen om fr sist jeg var her. Hvordan går det?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Høres deilig ut detJoa, god og mett etter mat. Sendte mannen ut med barna slik at jeg fikk unna litt husarbeide og nerding ^^
Høre på musikk alene uten at noen klager på at det er for høyt/lavt/bråkete/kjedelig!![]()
Storesøster blir 5 i oktober og minimannen har akkurat blitt 6 mndHøres deilig ut detHvor gamle er barna?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡