Skravletråd :)

Ah, 14 mnd er virkelig en herlig alder..
Eller, hver alder sin sjarm, selvsagt. :p
Ja, hun har blitt riktig så morsom nå:) Ser at hun har sans for humor og sånn. Mye latter og glede om dagen, mellom slagene av nye tenner. Nå har hun 11 stykker.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ja, hun har blitt riktig så morsom nå:) Ser at hun har sans for humor og sånn. Mye latter og glede om dagen, mellom slagene av nye tenner. Nå har hun 11 stykker.

♡Jente 05.07.2013♡
hehe, humor ja. Jenta mi var vel noen mnd eldre da hun gjorde sin første vits:
lagde prompelyd med munnen og pekte på pappaen og sa "va pappa" før hun gapskrattet :p

hehe, humor ja. Jenta mi var vel noen mnd eldre da hun gjorde sin første vits:
lagde prompelyd med munnen og pekte på pappaen og sa "va pappa" før hun gapskrattet :p
Hahaha, så utrolig bra!
Min kom luskende rundt hjørne av stua i sta og tittet rundt så bare hodet syntes og sa BØØØ, gjømte seg igjen mens hun lo hjertelig...
Hun er en skikkelig papegøye. Hun hadde sine to første tydelige ord 10 mnd gammel. Da sa hun hei og hade. Nå har hun veldig mange enkeltord og noen få sammensatte ord.

♡Jente 05.07.2013♡

Hahaha, så utrolig bra!
Min kom luskende rundt hjørne av stua i sta og tittet rundt så bare hodet syntes og sa BØØØ, gjømte seg igjen mens hun lo hjertelig...
Hun er en skikkelig papegøye. Hun hadde sine to første tydelige ord 10 mnd gammel. Da sa hun hei og hade. Nå har hun veldig mange enkeltord og noen få sammensatte ord.

♡Jente 05.07.2013♡
Så gøy :D
Vi driver stadig og snakker til minimannen her, og han sier mange rare "ord" :p
Siste tydelige her var "MÆVVH!" *ivrig uttrykk når han vil ha noe* :p

Så gøy :D
Vi driver stadig og snakker til minimannen her, og han sier mange rare "ord" :p
Siste tydelige her var "MÆVVH!" *ivrig uttrykk når han vil ha noe* :p
Herlig med dette universalspråket. Frøkna var tidlig ute med eget språk. Det var liksom ikke babling, mer at hun faktisk snakket med noen. Ofte i senga. Var som det var et helt annet språk og med skikkelige ord på en måte. Jeg har aldri prøvd å etterligne hun, jeg har sagt ord som jeg synes kan ligne og hun har vært flink på å ta etter. De gangene jeg ikke fant et annet ord sa jeg gjerne bare, hei. Kanskje derfor det ble det første ordet også:)

♡Jente 05.07.2013♡

Nå må jeg lage middag. Snakkes i kveld:D

♡Jente 05.07.2013♡

Hei! For mye å lese igjen om fr sist jeg var her. Hvordan går det?

♡Jente 05.07.2013♡

God ettermiddag :)
Har nettopo vært og oppdatert noen treningslister, så nå blir det slækking resten av dagen tror jeg :)
Hva med deg?

Hadde det gøy i bryllup. Gikk hjem 2 i natt. Da var foten hoven og ganske vond. Så da orka vi ikke nach akkurat :p
Men ett super og perfekt bryllup var det. ♡♡♡

Sov til halv 1 i dag og gikk da til svigermor for ferdig lammestek middag og hente unga :D

Hadde det gøy i bryllup. Gikk hjem 2 i natt. Da var foten hoven og ganske vond. Så da orka vi ikke nach akkurat :p
Men ett super og perfekt bryllup var det. ♡♡♡

Sov til halv 1 i dag og gikk da til svigermor for ferdig lammestek middag og hente unga :D

Høres ut som du hadde det bra i går da. Og så deilig å få servert lammestek :)

Jeg sitter i sofaen mens mannen lager lasagne jeg. Deilig å slappe av når det har vært fest dagen før ;)

Høres ut som du hadde det bra i går da. Og så deilig å få servert lammestek :)

Jeg sitter i sofaen mens mannen lager lasagne jeg. Deilig å slappe av når det har vært fest dagen før ;)
Hihi ja, aldri feil da :D Hørtes ikke så verst ut å få lasagne heller :)

Hihi ja, aldri feil da :D Hørtes ikke så verst ut å få lasagne heller :)

Nei :) fant ut at det var så lenge siden sist, også var det visst tilbud nå :D
Gleder meg til mat :)

Nei :) fant ut at det var så lenge siden sist, også var det visst tilbud nå :D
Gleder meg til mat :)
Hørtes godt ut da ja :D Kos dere. Ligger nå i senga mi og venter på minsta skal sovne. Hu har tulla en del. Derfor enklest å bare ligge å vente til hu sovner. Skjer innen 10 min da :p

Men så er det ned å se en serie med mannen og drikke cola og litt knask :D

Hørtes godt ut da ja :D Kos dere. Ligger nå i senga mi og venter på minsta skal sovne. Hu har tulla en del. Derfor enklest å bare ligge å vente til hu sovner. Skjer innen 10 min da :p

Men så er det ned å se en serie med mannen og drikke cola og litt knask :D

Er nok lettere å få ho til å roe seg da ja :)
Her satt vi nettopo på supernatural mebs vi venter på maten :)
hva skal dere se?

Skal ut i skogen for å grille og drikke kakao:D
Dere da?

Åh, så deilig:)
Vi har vært på fjelltur i dag, veslegutt i bæremeisen:) I ettermiddag har vi vært i bursdag. Ene tantebarnet ble 4år, weehooo:)

Back
Topp