Nope.Huff da! Får ikke sove?:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope.Huff da! Får ikke sove?:/
Kunne vært bedre her også![]()
Nope.
Jobber på skole/sfo.
Ja, salg var det heldigvis![]()
Sliter med å sove bareAha,kjedelig.
Noen som holdt deg våken eller sliter med å sove bare?
Det er det, har vært sånn i mange år, blir en vanesak etterhvert men noen perioder er verre enn andre å nå er jeg derSlitsomt:/ Tenker deg våken?
Hahaha. Den kakaoen smakte godt i morges. Natta gikk fint. Jeg slukna som en stein også. Så vi sov til 7 alle sammenNå spiser hu knekkebrød med leverpostei
Hurra. Så ingen spying siden i går natt. Så holder hu seg fint i dag også er det gått over 48 timer til bhg i morgen
Humøret hennes er på topp hvertfall og nå er hu dilla med 3 hårstrikker i håret og skjørt og full baluba. Rosa neglelakk får komme litt senere. Greit å få i hu mat. Hu var kjempesulten nå
Store gikk med den rosa termosen sin og leopardstøvlene sine til skolen nå så. Rolig dag da forhåpentligvis
Ha en fin dag alle sammen
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Sliter med å sove bare
Ikke 100 foreløbig nei, men håper på det etterhvert.Aha. Trives med det?100% eller?
Salg er genialt![]()
Det er det, har vært sånn i mange år, blir en vanesak etterhvert men noen perioder er verre enn andre å nå er jeg der
Nesten kkonstant trøtt jaSkjønner. Håpe det blir litt bedre snart om ikke annet. Konstant trøtt da?
ble veldig fokusert på der jeg også gikk.Høres ganske kjedelig ut ja...
Prøver å tenke rett når jeg går hele tiden, tærne rett frem og rett i korsrygg osv. Går ikke så fort da, men det går mer automatis nå siden de fokuserer VELDIG på dette på treninga. Er vel dette som har hjulpet meg.
Hjelper på balansen min og![]()
den timen går jo fort bare man er autoritærLykke til
I dag skal jeg trene barna på taekwondoen
Tar gjerne imot tips om hvordan holde 20 barn på rundt 7 år "rolig" i en time![]()
rett ved norsk grensa, koppom, charlottenberg og flere andre små steder derOi,da er det prisforskjell ja![]()
Ja, mange som er syke nåTid for det som du sier.
Ok, ikke hørt om den kommunen engang![]()
Nesten kkonstant trøtt ja
Snuppa er ihvertfall klar for barnehage jaleverte henne hos naboen og hun ville ha meg vekk fortest mulig
ville nesten ikke gi meg ha det klem og vinket skikkelig når jeg "endelig" reiste
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Sovemed ga meg hangovdr, det var ikke greitHuff,stakkar. Ingenting å gjøre med? Sovemed.? Hvile på dagtid?Ettermiddagslur?
Sovemed ga meg hangovdr, det var ikke greit
Sove på dag og ettermiddag gør det bare mye verre så det prøver jeg å unngå