Skravletråd :)

Sovemed ga meg hangovdr, det var ikke greit;)
Sove på dag og ettermiddag gør det bare mye verre så det prøver jeg å unngå
Hos meg får jeg hangover om jeg ikke får sove nok. F eks om jeg får mindre enn 6 timers søvn. Da er jeg ødelagt og har verre hangover om jeg faktisk hadde hangover :p Men om jeg får 8-9 timers søvn på tablettene er det bare godt :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

ble veldig fokusert på der jeg også gikk.
har typisk nok knær som går innover som først ble oppdaget der :p
så skal egentlig alltid stå med litt bøyde knær slik at de blir som alle andre sine knær :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Kjenner til det ja ;)
Første gang jeg kom til fysioterapeut klarte han å si: "du er "kælvbeint" jo" haha. :D
Og hoftekulene mine hopper nesten ut av ledd om jeg ikke passer på posisjonen :/

den timen går jo fort bare man er autoritær ;)
var med på mange barne treninger :p
tkd er såpass autoritær i seg selv med riktig oppstilling og div så dette går bra ;)

Var det å være autoritær da..hehe. er egentlig mer en til en person, men øvelse gjør mester :) har vært med i et halvr år, men nå skal jeg ha de alene ;)
Og det er er visst ikke så lett å stille opp. Konstentrasjonen svikter dem innimellom ; p

Hva skal dere gjøre for noe spennende da?
Deilig vær her og :)

Vi var tenkt oss i åpen barnehage, men siden været er så nydelig går vi heller en lang tur i skogen. Hilser på grisene og hestene på veien. :D Blir lunsj ute i dag.

Vi var tenkt oss i åpen barnehage, men siden været er så nydelig går vi heller en lang tur i skogen. Hilser på grisene og hestene på veien. :D Blir lunsj ute i dag.

Det hørtes deilig ut :) skogturer er alltid gøy ;)

selvsagt føler jeg det som tryggere :p
bare ikke demonter bilen min så går det greit :p

Haha...vi setter den alltid sammen igjen etterpå da:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp