Skravletråd :)

å morsomt å knekke en plate da :D fant fort ut at det er fryktelig enkelt egentlig :p
trente en 4-5 år siden og var mange over meg i alder ;)
var en god del foreldre som ble hektet på det ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Var det jeg fant ut og, men ble litt overrasket over beskjeden. Kunne jo ikke si nei når jeg bare ble ropt opp under oppvisning foran publikum..hehe :)

Savner litt flere foreldre hos oss og, menmen. Bra trening ihvertfall :)

God morgen alle sammen :)
Snuppa skal bli passet av naboen idag da jeg skal da celleprøve :p kan ikke si jeg gleder meg :p

hva skal dere idag?

Var det jeg fant ut og, men ble litt overrasket over beskjeden. Kunne jo ikke si nei når jeg bare ble ropt opp under oppvisning foran publikum..hehe :)

Savner litt flere foreldre hos oss og, menmen. Bra trening ihvertfall :)
Ha ha ja da kan man ikke si nei ;) er da man må ihvertfall vite hvordan man kan gjøre det på en enkel måte :)

huff, høres ikke ut som en god periode i livet :(
ja hjelper alltid å trene med andre, syns det jeg også, men er ikke alle som vil trene på samme måte :p

Nei, men heldigvis har det kommet seg :)

Sant det, men du det er vel kanskje noen som vil bli med å gå turer og sånt da? :)
Har du fått noe "program" på åssen du bør trene?

Nei, men heldigvis har det kommet seg :)

Sant det, men du det er vel kanskje noen som vil bli med å gå turer og sånt da? :)
Har du fått noe "program" på åssen du bør trene?
Bra det da! man vil jo gjerne ha en kropp som fungerer :)

har noen jeg kan gå med ja :)
men skal gå sakte, først så rett som mulig i noen uker så i "oppgradere" det men alt skal gå så rolig som mulig for sakte å trene meg opp :p
skikkelig kjedelig med andre ord :p

Snuppa skal bli passet av naboen idag da jeg skal da celleprøve :p kan ikke si jeg gleder meg :p

hva skal dere idag?

Lykke til :) Har ikke akkurat noe planer for idag . Føler ganske trøtt enda. Sov nesten ingenting i natt. Det blir vel slappe av , vasker tøy , gå tur :)

Lykke til :) Har ikke akkurat noe planer for idag . Føler ganske trøtt enda. Sov nesten ingenting i natt. Det blir vel slappe av , vasker tøy , gå tur :)
Takk :)

håper du får en fin dag da :)

Bra det da! man vil jo gjerne ha en kropp som fungerer :)

har noen jeg kan gå med ja :)
men skal gå sakte, først så rett som mulig i noen uker så i "oppgradere" det men alt skal gå så rolig som mulig for sakte å trene meg opp :p
skikkelig kjedelig med andre ord :p

Høres ganske kjedelig ut ja...
Prøver å tenke rett når jeg går hele tiden, tærne rett frem og rett i korsrygg osv. Går ikke så fort da, men det går mer automatis nå siden de fokuserer VELDIG på dette på treninga. Er vel dette som har hjulpet meg.
Hjelper på balansen min og :)

hva skal dere idag?

Lykke til ;)
I dag skal jeg trene barna på taekwondoen :)
Tar gjerne imot tips om hvordan holde 20 barn på rundt 7 år "rolig" i en time :D

går nok snart over :)
forkjølelse tid nå ;)

forresten bor i eda kommun :)

å i sverige er det maks pris på noe å 1220 men man betaler kun 3% av inntekt så MYE billigere enn norge :p

Oi,da er det prisforskjell ja:P
Ja, mange som er syke nå:( Tid for det som du sier.

Ok, ikke hørt om den kommunen engang:P

Back
Topp