Skravletråd :)

Da skal jeg finne senga mi! og jeg som skulle legge meg før 12 idag! ja ja får ta det imorgen

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Ble en god stund over 12 dette da ;)

Ahh, den er litt kjip:P
Håpe du blir trøtt igjen snart da...
Jeg burde i grunnen lagt meg snart selv, men det er liksom litt kjedelig å legge seg også:P

Ohh, nam. Heldig hu!:)

Ikke si sånn. Det renner jo av kjeften min her:P haha...Og det til tross for at jeg nesten nettopp tømte en snopeskål til film:eek::p
Hahaha. Den kakaoen smakte godt i morges. Natta gikk fint. Jeg slukna som en stein også. Så vi sov til 7 alle sammen :D Nå spiser hu knekkebrød med leverpostei :D Hurra. Så ingen spying siden i går natt. Så holder hu seg fint i dag også er det gått over 48 timer til bhg i morgen :D Humøret hennes er på topp hvertfall og nå er hu dilla med 3 hårstrikker i håret og skjørt og full baluba. Rosa neglelakk får komme litt senere. Greit å få i hu mat. Hu var kjempesulten nå :D

Store gikk med den rosa termosen sin og leopardstøvlene sine til skolen nå så. Rolig dag da forhåpentligvis :D

Ha en fin dag alle sammen :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hahaha. Den kakaoen smakte godt i morges. Natta gikk fint. Jeg slukna som en stein også. Så vi sov til 7 alle sammen :D Nå spiser hu knekkebrød med leverpostei :D Hurra. Så ingen spying siden i går natt. Så holder hu seg fint i dag også er det gått over 48 timer til bhg i morgen :D Humøret hennes er på topp hvertfall og nå er hu dilla med 3 hårstrikker i håret og skjørt og full baluba. Rosa neglelakk får komme litt senere. Greit å få i hu mat. Hu var kjempesulten nå :D

Store gikk med den rosa termosen sin og leopardstøvlene sine til skolen nå så. Rolig dag da forhåpentligvis :D

Ha en fin dag alle sammen :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Så bra hun er på bedringens vei :)

Haha..ja, gjør det:p
Hvis du føler at det er tryggere;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
selvsagt føler jeg det som tryggere :p
bare ikke demonter bilen min så går det greit :p

Hadde det litt på samme måte egentlig.graderte første gang etter 3 uker faktisk...hehe. og 1 mnd etter jeg hadde startet fikk jeg brått beskjed på en oppvisning at jeg skulle knekke plate med spark :eek:
Gikk veldig bra :)

Sommerleir er artig. Var på en i Esbjerg for mange år siden :)
Har ikke vært med etter at jeg begynte igjen da. Føler meg "gammel" i forhold til de jeg trener med, som er i alderen 13-16 + en stk på 18 år..

Er det lenge siden du trente? :)
å morsomt å knekke en plate da :D fant fort ut at det er fryktelig enkelt egentlig :p
trente en 4-5 år siden og var mange over meg i alder ;)
var en god del foreldre som ble hektet på det ;)

Nei, det kan jo kanskje bli litt problematisk :/

Ser den med å starte helt på nytt. Et år før jeg startet tkd igjen ble jeg lagt inn på sykehuset pga lammelser i muskler og div, uten at de klart å finne noen årsak.. (har slitt med skjev beinstilling i alle år, som bare gikk mer og mer utover muskler og ledd) trente litt slynger hos fysio en periode, men motivasjonen var dårlig når jeg trente alene.
Hjelper veldig å trene sammen med noen for min del:)
huff, høres ikke ut som en god periode i livet :(
ja hjelper alltid å trene med andre, syns det jeg også, men er ikke alle som vil trene på samme måte :p

Back
Topp