Må jeg virkelig gire opp et hakk, da![]()
Nei nei. Bare hold et rolig tempo du
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jeg virkelig gire opp et hakk, da![]()
Helt klartDet gjør det. Og i dag er en sånn dag![]()
Det er de nok også tror jegDe virker helt geniale![]()
Skulle bare ønske søndagen varte litt lengreHelt klart![]()
Han i st. Petersburg jeg i Drammen.. Så Jah..Skjønner den
Bor han langt unna deg da?
Men du vet jo ikke hvordan du hadde vært om du ikke hadde sovet!!Hjalp ikke noe jo![]()
Hehe...velkommen i gjengen
Man blir faktisk avhengig![]()
Hadde spira sitti på første forsøk hadde jeg hatt to stykker i en mnd allerede, så da ville det altså ha vært 14 mnd mellom. Noe tidligere hadde vært umulig. Var så ødelagt nedentil at å legge inn aksjer noe tidligere hadde ikke gått...Jaja, mellom mannen og broren er det 11 mnd mellom![]()
Man kvikner som regel litt til etterhvertStill going strong![]()
Hahhahahaah. Hva er det slags stilling xD herregud. Hvordan får dem der til.måser komiske litt behagelig ut.Ja, bamseristing er veldig populært her og
Han har litt yoga tendenser innimellom og da. Spesielt når han sover
Greit å strekke litt og. Haha
De skal være det, men mange som sliter med de. At de gir falsk positiv eller noe. Usikker, men bt er bra etter min og , ange andre sin erfaring iallefall.Får se. Lurte på å stikke å kjøpe en rfsu i morgen tidlig før jeg tisser. Har på følelsen at de er mer sensetive enn bt strimlene?!
Krysser fingre for at det er overJaaa. Kan det være over eller e det bare tilfeldig i dag? Blir spennede å se i dagene som kommer![]()
Helt riktig! Var mye bedre.Hahasofaen er hakket bedre enn kjøkkenbordet!
Må innrømme jeg er litt der jeg ogsåLiten plass dette også.... Men OM det funker, blir jo selvtilliten større og gjerne jeg da tom blir litt stolt
Kanskje de kan kutte hodet av?
![]()
Stor skandaleNei, det ville blitt en tragedie
Ok, aldri sett.Nettopp sett forrige episode av Scandal.
Men du vet jo ikke hvordan du hadde vært om du ikke hadde sovet!!![]()
Det er santEllers er det jo ikke vits å ha sofa...; p
Krysser fingre for at det er over![]()
Så braGutten min på 17 mnd har vært totalt avhengi av flaske for å sovne fra han va baby. På formiddagsluren og i kveld har han sovna uten flaskehipphurra eg e så glad!!! Endelig
![]()