Skravletråd :)

Jaja, mellom mannen og broren er det 11 mnd mellom :p
Hadde spira sitti på første forsøk hadde jeg hatt to stykker i en mnd allerede, så da ville det altså ha vært 14 mnd mellom. Noe tidligere hadde vært umulig. Var så ødelagt nedentil at å legge inn aksjer noe tidligere hadde ikke gått...

Ja, bamseristing er veldig populært her og :)

Han har litt yoga tendenser innimellom og da. Spesielt når han sover

Greit å strekke litt og. Haha
Hahhahahaah. Hva er det slags stilling xD herregud. Hvordan får dem der til.måser komiske litt behagelig ut.

Får se. Lurte på å stikke å kjøpe en rfsu i morgen tidlig før jeg tisser. Har på følelsen at de er mer sensetive enn bt strimlene?!
De skal være det, men mange som sliter med de. At de gir falsk positiv eller noe. Usikker, men bt er bra etter min og , ange andre sin erfaring iallefall.

Må innrømme jeg er litt der jeg også :p Liten plass dette også.... Men OM det funker, blir jo selvtilliten større og gjerne jeg da tom blir litt stolt :p Kanskje de kan kutte hodet av? :p

Ja, det kan hende. E ikkje så mangen som kjenner meg igjen med å se kroppen. Hahaha :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutten min på 17 mnd har vært totalt avhengi av flaske for å sovne fra han va baby. På formiddagsluren og i kveld har han sovna uten flaske :D hipphurra eg e så glad!!! Endelig :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra :) lenge å være avhengig det ja. Håper det fortsetter.

Back
Topp