Stor skandale![]()
Ka sku vi funne på då? Tenk all fritia vi hadde hatt då
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor skandale![]()
Uff daNei det er skummelt. Min har så dårlig batteri, at er den under 50% ryker den snart.
Så da må man bare slite den ut.Det er santhelt bortkastet!
Uff, krise!!17% her...
Yeeii!!Jeg kjøpte den SVÆRE posen.. Til bare 40 kr![]()
Haha...tullemusNei nei. Bare hold et rolig tempo dugår heeeelt fint
![]()
Hahhahahaah. Hva er det slags stilling xD herregud. Hvordan får dem der til.måser komiske litt behagelig ut.
Krysser fingrene for degDa har jeg meldt meg som frivillig testperson for bailine. Sånn kosthold og strøm i kroppen for å stramme oppHadde vært gøy å prøvd det og lært meg skikkelig kosthold som er bra for meg. Og ikke minst mista noen kg liksom
Har plenty å ta av for å si det sånn.... Da er det å håpe de biter på min søknad og velger meg
![]()
Ja det er jo helt kriseUff, krise!!![]()
Hihi...synes fredagen kunne hatt flere timer, jegSkulle bare ønske søndagen varte litt lengreKunne gjerne vært litt flere timer i søndagen!
Ja, de er bra næsty! Men de er jo så godedriver med veldedighet og sånt selv om de har lite penger selv.
Haha...såpass, jaHan i st. Petersburg jeg i Drammen.. Så Jah..![]()
Ingen fareHjelp!! Noen tar innpå![]()
De skal være det, men mange som sliter med de. At de gir falsk positiv eller noe. Usikker, men bt er bra etter min og , ange andre sin erfaring iallefall.
Hele helgen igrunnen!?Hihi...synes fredagen kunne hatt flere timer, jeg![]()
Hvorfor det? Vi må jo hale innpå degSynes dere kan ta en skravlepause i kveld jeg![]()
HehePrøvde ligge tlf ned i et min no, men måtte ta den opp igjen