Krysser fingre for degHeldigHåper det blir min tur også veldig snaaart! Gjerne denne mnd
![]()
Veldig moro å vinne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for degHeldigHåper det blir min tur også veldig snaaart! Gjerne denne mnd
![]()
Åh så spennendeEr mulig dpo 12 i morgen![]()
Ser jo sånn ut....Blir du vel ikke
Takk søtaKrysser fingre for deg
Veldig moro å vinne!
Samme her.. og serier.... nei huff.. jeg blir så hekta.. lever meg inn.. blir jo så kjent med folka xD
Turner faktisk! Høres gøy ut. Mi driver med "sirkus" og bamseristing.Yoga vofs ja. Hehe
Min er turner hanstuper kråke i sofaen og greier
Veldig fornøyd med størrelsen. Imgen veskehund og aklurat passe størrelse til å kose på fanget![]()
Hehe...velkommen i gjengenJa, e komt meg inn i skravlinga no veit du. Då e da ikkje stopphekta
Sent from my iPhone using BV Forum
Må innrømme jeg er litt der jeg ogsåVærdt et forsøk da. Eg e meir usikker på om eg vil vises på plakatere ikke så stor plass dette
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
De virker helt genialeå? vi tar de nok med på hytta tenker jeg
Må jo vite alt.Gjør jo det da. Når man først begynner så må man jo fortsette![]()
JeppSnakker dere om batteriet på mobilen? Jeg også!
Ååh...heldige duGodteri!! Mmm. Jeg kjøpte smågodt på rimi til 5kr hektoen![]()
Nei det er skummelt. Min har så dårlig batteri, at er den under 50% ryker den snart.Jeppliker ikke under 50%!!
17% her...Jeppliker ikke under 50%!!
Jeg kjøpte den SVÆRE posen.. Til bare 40 krÅåh...heldige du![]()
Jeg sitter på pc jeg17% her...
Skjønner denJa, spennede. Men skummelt tihi
Turner faktisk! Høres gøy ut. Mi driver med "sirkus" og bamseristing.
HahaGodt det. Oppdaget plutselig at jeg sitter ved kjøkkenbordet. Ble litt borte i bv. Flytter meg over til sofa jeg og nå.
Nettopp sett forrige episode av Scandal.Hva gjør dere i kveld?