Molly
Med lille spira i magen <3
Hihi jeg også. Mannen bare rister på hodet av megDet er helt teit xD
Men elsker det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi jeg også. Mannen bare rister på hodet av megDet er helt teit xD
Men elsker det.
Det trengs innimellomDeilig med litt sofaslitHer også!
Du kan gjerne bare sende en søknad og si at OM de trenger testperson er du klar for å hoppe innHihi. Det hadde de fått her også.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hipp hurra, så deiligGutten min på 17 mnd har vært totalt avhengi av flaske for å sovne fra han va baby. På formiddagsluren og i kveld har han sovna uten flaskehipphurra eg e så glad!!! Endelig
![]()
Det gjør det. Og i dag er en sånn dagDet trengs innimellom![]()
Du trengte det nok
Ligger et par innlegg bak jeg også gitt![]()
Oi, så gøyDa har jeg meldt meg som frivillig testperson for bailine. Sånn kosthold og strøm i kroppen for å stramme oppHadde vært gøy å prøvd det og lært meg skikkelig kosthold som er bra for meg. Og ikke minst mista noen kg liksom
Har plenty å ta av for å si det sånn.... Da er det å håpe de biter på min søknad og velger meg
![]()
Du kan gjerne bare sende en søknad og si at OM de trenger testperson er du klar for å hoppe inn![]()
Det kan godt hende også!! Hvor er du i syklusen nå?
Kan ikke risikere at den dør ut liksom...Så bravi må jo holde skravletråden i live
![]()
TakkOi, så gøy
Håper du blir plukket ut!
Hihi, kanskje det jaJa, det går jo ogmen filletanto mi e besteveninne med ho som e sjef der. Kan jo være lurere å ta det den veien
![]()
Hipp hurra, så deilig![]()
Det skal vi klare å få tilIngen høstferie her også, og skravler ikke på jobbMen skravling på kvelden blir det alltids
![]()
Kan ikke risikere at den dør ut liksom...![]()
Må jeg virkelig gire opp et hakk, daJa, de jobber på oppi toppen der
Hvis jeg ikke passer på så...jo!!Nei det tror jeg ikke du gjør![]()
Takk
Hihi, kanskje det ja![]()
Ja, hun er det... *stolt* driver meg yoga tror jeg xD
Svart og ballerina labber. 4 år. Hun har alltid vært svart. Men i fjor begynte hun å bli brun på ene baklabben. Og i år... golden istede for brun. Ler meg ihjel for hun elsker å sole seg. Så bruker å si hun prøver å bli brun.
H*n var kjempe fin. Aldri hørt om rasene. Men veldig fin. Og ikke sånn alt for liten heller. Sover godt der.
Ellers er det jo ikke vits å ha sofa...Det trengs innimellom![]()