Skravletråd :)

Hihi. Det hadde de fått her også. :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Du kan gjerne bare sende en søknad og si at OM de trenger testperson er du klar for å hoppe inn :p

Da har jeg meldt meg som frivillig testperson for bailine. Sånn kosthold og strøm i kroppen for å stramme opp :p Hadde vært gøy å prøvd det og lært meg skikkelig kosthold som er bra for meg. Og ikke minst mista noen kg liksom :p Har plenty å ta av for å si det sånn.... Da er det å håpe de biter på min søknad og velger meg :)
Oi, så gøy:D
Håper du blir plukket ut!

Du kan gjerne bare sende en søknad og si at OM de trenger testperson er du klar for å hoppe inn :p

Ja, det går jo og :) men filletanto mi e besteveninne med ho som e sjef der. Kan jo være lurere å ta det den veien :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, hun er det... *stolt* driver meg yoga tror jeg xD

Svart og ballerina labber. 4 år. Hun har alltid vært svart. Men i fjor begynte hun å bli brun på ene baklabben. Og i år... golden istede for brun. Ler meg ihjel for hun elsker å sole seg. Så bruker å si hun prøver å bli brun.

H*n var kjempe fin. Aldri hørt om rasene. Men veldig fin. Og ikke sånn alt for liten heller. Sover godt der.

Yoga vofs ja. Hehe :)
Min er turner han ;) stuper kråke i sofaen og greier :D

Veldig fornøyd med størrelsen. Imgen veskehund og aklurat passe størrelse til å kose på fanget :)

Back
Topp