Skravletråd :)

Da har jeg meldt meg som frivillig testperson for bailine. Sånn kosthold og strøm i kroppen for å stramme opp :p Hadde vært gøy å prøvd det og lært meg skikkelig kosthold som er bra for meg. Og ikke minst mista noen kg liksom :p Har plenty å ta av for å si det sånn.... Da er det å håpe de biter på min søknad og velger meg :)
Jeg har prøvd det, det funket ikke.

Dele det opp og fryse ned da? ;)
Trodde det ble ganske små brød i maskin jeg? :confused:
Mange år siden jeg har brukt det ;)

Nystekt lukta er god :)
Hehe. Grei trening ;)
Hva slags hund har du?
Husker ikke om jeg har spurt tidligere :rolleyes:

Jo er jo mulig det. Men må jp liksom bruke handleposer xD xD. Dem er store i den jeg har. Samme blandingen blir jo to vanlige små brød. Kan dele brødbland. Men synes ukke det blir like bra.

Border collie/golden retriver tispe. Eller golden collien som vi erter med.

Noe som ikke beskriver henne litt en gang.

Vedlegg

• 1412530696259.jpg
    1412530696259.jpg
    45,5 KB · Visninger: 7
Meg vel!!:p
Har ikke høstferie, og skal på jobb...men titter da innom allikevel:p
Ingen høstferie her også, og skravler ikke på jobb :P Men skravling på kvelden blir det alltids :D

Så spennende. Har lurt på å prøve bailine :) så du må oppdatere meg på kordan det går :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det skal jeg OM jeg er så heldig å få bli testperson da :p Var så dyrt om ikke. Derfor håper jeg på det nå da :D

Jeg har også det desverre! Skader ikke å prøve, men ville ikke stolt på den 100%

Stoler ikke på noen tester 100 % før ikm egentlig ;)
Men hvorfor ?

Datt helt ut av skravlinga når mannen kom og ville se film :) Nå må jeg vel begynne på middagen om ikke så lenge. Hva spiser dere til middag i dag? Mulig dere allerede har skravla om det, men gidder ikke lese meg tilbake :P
Ble bare kjapp pasta og kyllingsnittsel her:D

Det skal jeg OM jeg er så heldig å få bli testperson da :p Var så dyrt om ikke. Derfor håper jeg på det nå da :D

Ja, e det eg og har sett. :p her har de holdt på i noen år med det. Så tviler på de treng testpersoner.

Stoler ikke på noen tester 100 % før ikm egentlig ;)
Men hvorfor ?
Jeg har hørt om så mange som har fått falske streker på rfsu :eek: Men det er sant, lurt å vente på ikm. Jeg stolte ikke på de før jeg så det svart på hvitt jeg. På digital :P

Ja, e det eg og har sett. :p her har de holdt på i noen år med det. Så tviler på de treng testpersoner.

Tror de trenger "reklame" her da :p De er ganske nye her og tror gjerne flere er som meg. Skulle gjerne, men har ikke penga til det nå :p

TV er dyrt! Men det går så mye gøy, så tror ikke vi kommer til å kutte ut :P

Koster med streaming og da. Men er jo egentlig ille så mye spennende.

Mannen mener vi må ha tv når vi får barn da, så vi tester det ut nå ;) :D

Koster med streaming og da. Men er jo egentlig ille så mye spennende.

Mannen mener vi må ha tv når vi får barn da, så vi tester det ut nå ;) :D
Hihi ja det mener mannen også! Så jeg hadde nok ikke fått lov til å kutte ut :P

Back
Topp