Søta !God morgen vakre!
Planer for dgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søta !God morgen vakre!
To forrige uke og to denne uka
Så er ikke sååå ille![]()
Vi får heller ikke med den diktatboken hjem,
Høres jo teit ut.. De skal vel rette alle bøkene uansett? Koster dem maks en kalori å bare dele de ut til ungenehadde også spurt etter den!
Ja jeg ser ikke problemet med å dele den ut sammen med de andre bøkene. Men jeg komme til å ta det opp igjen, det har litt med motivasjonen til frøkna å gjøre og. Hun ser ikke poenget i å øve så mye for det er ingen tilbakemelding til de, eller oss om hvordan det har gått.
Ja, du får bare mase på dem![]()
Jeg må nok detser for meg at det kan bli en festlig samtale denne gangen og haha
sist hadde vi diskusjon om konsentrasjonen te frøkna, hvor jeg ble så oppgitt fordi jeg mener det ikke burde hvert helt nytt for læreren når jeg informerte om dette når hun startet på skolen
men de hadde først oppdaget det i 2 klasse
![]()
Kengubarnet får jo vite det,det holder for vår del.Jeg syntes det er så dumt at vi ikke kan få en titt i den så vi vet hvordan det går. Jeg sliter med å motivere frøkna til å øve og når jeg ikke vet om de hun har hatt er riktige så vet jeg jo heller ikke hva vi må øve mer på. Og når begrunnelsen til at vi ikke får kikke i den, er at det er så mye jobb så syntes jeg det er en dårlig grunn.
Jo! Men så kom det noen arbeids folk og parkerte foran bilenStakkars, var det ikke han som skulle ut og kjøpe brød til frokost?
Skal jobbe da.Søta !
Planer for dgen?
Helligejul??? Absolutt nok penger, ja..Fått pris på 12600, så det er nok penger. Men var forberedt på mer![]()
Ja men da må du jo begynne tidligBare det at kyllingen skal ligge minst 3 timer i marinade, helst lenger..
Vokser jo så fort at hu mor ikke rekker å henge medMin har fått ny for noen mnd siden, han hadde visst for liten hn også
God morgen søte duGod morgen alle![]()
Sikkert fordi jeg klager så mye når jeg har deNei det var ikke så ille, bare virker som om du har hatt de vaktene litt oftere![]()
Det var akkurat det jeg gjorde.Ja men da må du jo begynne tidlig![]()
Har hun problemer med konsentrasjonen? Det er jo noe de burde få med seg ganske kjapt
Evt fulgt opp fra starten dersom de visste om det..