Skravletråd :)

Det var aldri et problem i barnehagen frøkna gikk i heldigvis. Men jeg henger meg ikke opp i hvem som har nugatti, syltetøy og saft med seg på skolen hver dag. Så da skjønner jeg ikke hvorfor de skal henge seg opp i maten te frøkna som er ganske så sunn og næringsrik. Det har vist hvert et problem med at flere har for lite mat, det er heller ikke et problem hos oss. Nei jeg kjenner jeg blir irritert over sånt :P

Hehe, ser den :p
Folk kan lage problemer av de minste ting ;)

Yeeii, for fine priser:p

Trodde faktisk det skulle være dyrere da da. Men har jo ikke peiling på prissetting av slike ting:p hehe

Men det ene firmaet har jeg hørt fra andre skulle være dyre, men de har foreløpig gitt best pris:)

Haha, så bra da :p
Gi dem beskjed ;)

Hehe jada jeg er nok en slik "vanskelig mor" som gir beskjed når jeg er uenig. Og spesielt når jeg er uenig med læreren :P hadde diskusjon på sist samtale fordi jeg mener det må kunne gå ann å la oss få et innsyn i hvordan det går med diktat og gloseprøver som de har hver uke. Som jeg skal sitte å øve sammen med frøkna på. Men jeg vet jo ikke om hun skriver så mye som et ord riktig :P fordi vi får ikke tilbakemelding på det eller se i bøkene for det er så mye jobb å levere ut den boka. Jeg foreslo at de kanskje kunne få den med 1 gang i mnd eller noe men det var vist vanskelig og siden jeg hadde en unge som fagligsett gjorde det veldig bra på skolen så behøvde jeg ikke å bekymre meg... nei vel så fordi hun tydeligvis gjør det veldig bra så skal jeg ikke engasjere meg da :P

Hehe jada jeg er nok en slik "vanskelig mor" som gir beskjed når jeg er uenig. Og spesielt når jeg er uenig med læreren :P hadde diskusjon på sist samtale fordi jeg mener det må kunne gå ann å la oss få et innsyn i hvordan det går med diktat og gloseprøver som de har hver uke. Som jeg skal sitte å øve sammen med frøkna på. Men jeg vet jo ikke om hun skriver så mye som et ord riktig :P fordi vi får ikke tilbakemelding på det eller se i bøkene for det er så mye jobb å levere ut den boka. Jeg foreslo at de kanskje kunne få den med 1 gang i mnd eller noe men det var vist vanskelig og siden jeg hadde en unge som fagligsett gjorde det veldig bra på skolen så behøvde jeg ikke å bekymre meg... nei vel så fordi hun tydeligvis gjør det veldig bra så skal jeg ikke engasjere meg da :P

Hm.. Husker vi måtte ta med den der diktatboka hjem en gang i uka og få underskrift fra foreldrene inni :p
Nå er det jo himla mange år siden jeg gikk på barneskolen, men trodde det var vanlig enda jeg :o
Foreldre bør jo få se hvordan barna gjør det :o

Hm.. Husker vi måtte ta med den der diktatboka hjem en gang i uka og få underskrift fra foreldrene inni :p
Nå er det jo himla mange år siden jeg gikk på barneskolen, men trodde det var vanlig enda jeg :o
Foreldre bør jo få se hvordan barna gjør det :o

Det måtte vi og, men det er vist så mye jobb med å sende boka hjem så hu syntes jeg burde være fornøyd med å få den hjem til sommerferien. De samler inn alle bøker hver uke så hvorfor det er så mye med jobb med å la de få med seg den boka hjem klarer jeg ikke å forstå. Jeg vil jo vite hvordan barnet mitt gjør det og syntes det er rart at bare jeg spørr etter den jeg da...

Har du ikke noe annet å finne på da? :)
Egentlig ikke..
Vi skulle egentlig ha indisk på søndag, men midt i ammetåken glemte jeg å lage marinaden og legge kyllingen oppi.
Tar da det vi skulle ha til middag på mandag, for å ha det indiske på mandag.
På grunn av ammetåke glemmer jeg igjen denne marinaden i går...
Har nå laget marinaden, lagt kyllingen oppi og satt i kjøleskapet...
Kyllingen skal være minst 3 timer i marinaden, men blir bare bedre av å stå lenger

Trodde faktisk det skulle være dyrere da da. Men har jo ikke peiling på prissetting av slike ting:p hehe

Men det ene firmaet har jeg hørt fra andre skulle være dyre, men de har foreløpig gitt best pris:)
Ikke alltid rykter stemmer:p
Hva skal dere ha gjort?

Back
Topp