Skravletråd :)

Hm..kanskje det må prøves en gang :)
Nei, de vil vel at alle skal ha likt :p

Men nå har det seg slik at det kan ikke være likt for alle. Og barna har ikke noe problem med at matpakkene er ulike det er de voksne som henger seg opp i det. Men får se om de sier noe til torsdag på utviklingssamtalen :P

Men nå har det seg slik at det kan ikke være likt for alle. Og barna har ikke noe problem med at matpakkene er ulike det er de voksne som henger seg opp i det. Men får se om de sier noe til torsdag på utviklingssamtalen :P

Stemmer :) sånn er det i bhg og..det er foreldrene som gjør det til et problem ;)

God morgen jenter. Her skinner solen. Å jeg har tenkt å nyte en kaffe i solen før jobb i dag!

Takk:D
Jeg må rydde klart til vaskedamen kommer og så på jobb kl 11:)
Du da??

Ååh, vaskedame! Skulle lpnt en sånn litt :p her må det også vaskes!
Får se hva jeg får gjort.. Tenkte meg ut på en liten bytur, er ikke ofte jeg spaserer rundt der :p

Har endelig fått pris fra et tredje elfirma. 1600 kroner mer enn de jeg trodde skulle være de dyreste:o hehe

Stemmer :) sånn er det i bhg og..det er foreldrene som gjør det til et problem ;)

Det var aldri et problem i barnehagen frøkna gikk i heldigvis. Men jeg henger meg ikke opp i hvem som har nugatti, syltetøy og saft med seg på skolen hver dag. Så da skjønner jeg ikke hvorfor de skal henge seg opp i maten te frøkna som er ganske så sunn og næringsrik. Det har vist hvert et problem med at flere har for lite mat, det er heller ikke et problem hos oss. Nei jeg kjenner jeg blir irritert over sånt :P

Back
Topp