To forrige uke og to denne ukaTakk for det![]()
Bare slike teite vakter på deg om dagen eller?
Så er ikke sååå ille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To forrige uke og to denne ukaTakk for det![]()
Bare slike teite vakter på deg om dagen eller?
Ja, det hadde vært gøyArtigut å fakke skurker i dag! Ta en sikkerlig stor en dA!!
Egentlig ikke..
Vi skulle egentlig ha indisk på søndag, men midt i ammetåken glemte jeg å lage marinaden og legge kyllingen oppi.
Tar da det vi skulle ha til middag på mandag, for å ha det indiske på mandag.
På grunn av ammetåke glemmer jeg igjen denne marinaden i går...
Har nå laget marinaden, lagt kyllingen oppi og satt i kjøleskapet...
Kyllingen skal være minst 3 timer i marinaden, men blir bare bedre av å stå lenger
Ikke alltid rykter stemmer
Hva skal dere ha gjort?
Ikke bare bare med den ammetåka
Indisk er veldig godt da. Lurer på om jeg skaø dra frem kokeboka mi snart jeg ogfikk en indisk kokebok til jul
![]()
Jeg har prematur ammetåke, tror jeg.Egentlig ikke..
Vi skulle egentlig ha indisk på søndag, men midt i ammetåken glemte jeg å lage marinaden og legge kyllingen oppi.
Tar da det vi skulle ha til middag på mandag, for å ha det indiske på mandag.
På grunn av ammetåke glemmer jeg igjen denne marinaden i går...
Har nå laget marinaden, lagt kyllingen oppi og satt i kjøleskapet...
Kyllingen skal være minst 3 timer i marinaden, men blir bare bedre av å stå lenger
Hehe...hørtes avansert utDet føles *litt* feil å begynne med middagen som skal spises kl 17 før kl 9 om morgenen![]()
Ok, det kan vel ikke bli så dyrtLitt diverse som lampe på barnerom og veranda og noen kontakter og ny kurs. Også avtrekksvifte på badet![]()
Haha...huff daJeg har prematur ammetåke, tror jeg.
I går kveld slukket jeg alle lysene og gikk for å legge meg. Grillen da? Sier mannen når jeg har kledd av meg. Åååja... Og hang du opp skjortene vi skal bruke i morgen? Ehh. Nei. Litt senere kom han tilbake. Skal de vaskes på 30 eller 40? Jeg vaska på 40. Nei. Du har ikke starta maskina, de er helt tørre...
En stor bande! Sånn VG stoff!Ja, det hadde vært gøy![]()
Ok, det kan vel ikke bli så dyrt![]()
Vi får heller ikke med den diktatboken hjem,Hehe jada jeg er nok en slik "vanskelig mor" som gir beskjed når jeg er uenig. Og spesielt når jeg er uenig med lærerenhadde diskusjon på sist samtale fordi jeg mener det må kunne gå ann å la oss få et innsyn i hvordan det går med diktat og gloseprøver som de har hver uke. Som jeg skal sitte å øve sammen med frøkna på. Men jeg vet jo ikke om hun skriver så mye som et ord riktig
fordi vi får ikke tilbakemelding på det eller se i bøkene for det er så mye jobb å levere ut den boka. Jeg foreslo at de kanskje kunne få den med 1 gang i mnd eller noe men det var vist vanskelig og siden jeg hadde en unge som fagligsett gjorde det veldig bra på skolen så behøvde jeg ikke å bekymre meg... nei vel så fordi hun tydeligvis gjør det veldig bra så skal jeg ikke engasjere meg da
![]()
Bare det at kyllingen skal ligge minst 3 timer i marinade, helst lenger..Hehe...hørtes avansert utog det er det sikkert også
![]()
Min har fått ny for noen mnd siden, han hadde visst for liten hn ogsåMin eldste skulle også hatt ny sykkel stakkars...altfor liten den han har..
God morgen vakre!God morgen alle sammen
Det måtte vi og, men det er vist så mye jobb med å sende boka hjem så hu syntes jeg burde være fornøyd med å få den hjem til sommerferien. De samler inn alle bøker hver uke så hvorfor det er så mye med jobb med å la de få med seg den boka hjem klarer jeg ikke å forstå. Jeg vil jo vite hvordan barnet mitt gjør det og syntes det er rart at bare jeg spørr etter den jeg da...
Nei, da må jeg begynne å komme meg av gårde, har time kl 10