Skravletråd :)

Egentlig ikke..
Vi skulle egentlig ha indisk på søndag, men midt i ammetåken glemte jeg å lage marinaden og legge kyllingen oppi.
Tar da det vi skulle ha til middag på mandag, for å ha det indiske på mandag.
På grunn av ammetåke glemmer jeg igjen denne marinaden i går...
Har nå laget marinaden, lagt kyllingen oppi og satt i kjøleskapet...
Kyllingen skal være minst 3 timer i marinaden, men blir bare bedre av å stå lenger

Ikke bare bare med den ammetåka;)
Indisk er veldig godt da. Lurer på om jeg skaø dra frem kokeboka mi snart jeg og:) fikk en indisk kokebok til jul:)

Ikke alltid rykter stemmer:p
Hva skal dere ha gjort?

Litt diverse som lampe på barnerom og veranda og noen kontakter og ny kurs. Også avtrekksvifte på badet:)

Ikke bare bare med den ammetåka;)
Indisk er veldig godt da. Lurer på om jeg skaø dra frem kokeboka mi snart jeg og:) fikk en indisk kokebok til jul:)

Jeg fikk en fra min lillesøster til jul for mange år siden.
Den er flittig brukt

Egentlig ikke..
Vi skulle egentlig ha indisk på søndag, men midt i ammetåken glemte jeg å lage marinaden og legge kyllingen oppi.
Tar da det vi skulle ha til middag på mandag, for å ha det indiske på mandag.
På grunn av ammetåke glemmer jeg igjen denne marinaden i går...
Har nå laget marinaden, lagt kyllingen oppi og satt i kjøleskapet...
Kyllingen skal være minst 3 timer i marinaden, men blir bare bedre av å stå lenger
Jeg har prematur ammetåke, tror jeg.

I går kveld slukket jeg alle lysene og gikk for å legge meg. Grillen da? Sier mannen når jeg har kledd av meg. Åååja... Og hang du opp skjortene vi skal bruke i morgen? Ehh. Nei. Litt senere kom han tilbake. Skal de vaskes på 30 eller 40? Jeg vaska på 40. Nei. Du har ikke starta maskina, de er helt tørre...

Jeg har prematur ammetåke, tror jeg.

I går kveld slukket jeg alle lysene og gikk for å legge meg. Grillen da? Sier mannen når jeg har kledd av meg. Åååja... Og hang du opp skjortene vi skal bruke i morgen? Ehh. Nei. Litt senere kom han tilbake. Skal de vaskes på 30 eller 40? Jeg vaska på 40. Nei. Du har ikke starta maskina, de er helt tørre...
Haha...huff da:p
Hvordan skal dette gå?!:cool:

Hehe jada jeg er nok en slik "vanskelig mor" som gir beskjed når jeg er uenig. Og spesielt når jeg er uenig med læreren :p hadde diskusjon på sist samtale fordi jeg mener det må kunne gå ann å la oss få et innsyn i hvordan det går med diktat og gloseprøver som de har hver uke. Som jeg skal sitte å øve sammen med frøkna på. Men jeg vet jo ikke om hun skriver så mye som et ord riktig :p fordi vi får ikke tilbakemelding på det eller se i bøkene for det er så mye jobb å levere ut den boka. Jeg foreslo at de kanskje kunne få den med 1 gang i mnd eller noe men det var vist vanskelig og siden jeg hadde en unge som fagligsett gjorde det veldig bra på skolen så behøvde jeg ikke å bekymre meg... nei vel så fordi hun tydeligvis gjør det veldig bra så skal jeg ikke engasjere meg da :p
Vi får heller ikke med den diktatboken hjem,

Det måtte vi og, men det er vist så mye jobb med å sende boka hjem så hu syntes jeg burde være fornøyd med å få den hjem til sommerferien. De samler inn alle bøker hver uke så hvorfor det er så mye med jobb med å la de få med seg den boka hjem klarer jeg ikke å forstå. Jeg vil jo vite hvordan barnet mitt gjør det og syntes det er rart at bare jeg spørr etter den jeg da...

Høres jo teit ut.. De skal vel rette alle bøkene uansett? Koster dem maks en kalori å bare dele de ut til ungene :p hadde også spurt etter den!

Back
Topp