Skravletråd :)

Kengubarnet får jo vite det,det holder for vår del.

Her går læreren gjennom det når hun retter de og så er det ikke noe snakk om det. Og jeg ser jo da at det blir kjedelig, når du ikke får tilbakemelding på om du har noen riktige eller ikke...

Ja hun sliter litt med konsentrasjonen så etter 1 år med tilsnakk og div belønningssystemer så flyttet de henne til en plass i klasserommet så hun ble sittende mer eller mindre for seg selv for da forstyrrer hun ikke de andre og hun har litt mindre forstyrrelser selv. Fungerer kjempe fint det, problemet var jo bare at læreren trengte 1 år på å skjønne at jenta har litt konsentrasjons problemer...

Aha.. Var jo lang tid man trengte på å finne ut det da :o
Men bra at det hjalp da :)

Alt gikk bra på helsestasjonen.
U vokser og blir stor han også.
Slukte vaksinen og ellers bare sov.

Noen som har noen gode tips til smoothie is???
Guttungen spiser ikke frukt og jeg ble tipset om å lage smoothie og fryse til is, så kunne han få "is" istedenfor.
Bruke en og en frukt eller blande??

Hva står på agendaen i dag ? :)

Jeg har akkurat kommet hjem etter å ha hentet termin bekreftelse hos legen. Skulle hente rimi pakka og men de var tom så måtte komme tilbake i morgen. Men derimot fikk jeg handla med meg en pose med ny frukt da :D

Så nå er det av slapping frem til middag og lekser :)

Hva skal du i dag da?

Trøttere enn trøttest sånn helt plutselig:o og huset ser ikke ut:(

Hva driver dere med i dag da?:)

Trøttere enn trøttest sånn helt plutselig:o og huset ser ikke ut:(

Hva driver dere med i dag da?:)

Nå sløver jeg bare den siste halvtimen før frøkna kommer hjem. Er så trøtt etter en dårlig natt men greit å ikke sove nå :P

La huset vente ;) jeg har henta pakker :D og så gant jeg endelig noen nye mammaklær! :D
Skulle tro jeg hadde handla fra meg i Aberdeen, men fant jo ikke noe særlig til meg selv der nede :p

Sovna litt jeg, så lufta jeg pelsdyret før jeg havna på sofaen igjen. Vet ikke om mannen skal på trening, så venter med middagen.

Så bra du endelig fikk deg noen klær selv da:) jeg har handla truser i dag:D
Greit med noen uten hull:p

Back
Topp