Skravletråd :)

Nå har vi hatt en kjapp privat visning og skal straks dra innom en jernia for å handle bursdagsgave til mamma før vi drar dit for middag og kos :)
så kjekt :D er det noe fremgang mtp salget eller? :D
kos dere mye på middag og kos ;)

Nå er jeg stolt av gravidekroppen og hodet mitt.. klokka er ikke 12 en gang og jeg har hvert i byen å handlet ALT jeg skulle ha. Å fått laget frokost til Vesla...

Nå er jeg stolt av gravidekroppen og hodet mitt.. klokka er ikke 12 en gang og jeg har hvert i byen å handlet ALT jeg skulle ha. Å fått laget frokost til Vesla...
wow så flink du er! :D her sitter jeg å trenger en dusj og må få ryddet huset før svigersøster kommer, men drøyer det så lenge jeg kan :p typisk :p hehe

så kjekt :D er det noe fremgang mtp salget eller? :D
kos dere mye på middag og kos ;)
Vanlig visning på mandag og tirsdag så blir budrunde på onsdag. De som var her trengte ny leilighet fra 24 april eller noe. Ikke aktuelt å overta denne leiligheten da, gitt. Så de byr nok ikke før visning :p

Vanlig visning på mandag og tirsdag så blir budrunde på onsdag. De som var her trengte ny leilighet fra 24 april eller noe. Ikke aktuelt å overta denne leiligheten da, gitt. Så de byr nok ikke før visning :p
så spennende :)! 24april?? så ser de etter å kjøpe nå? shit da, snakk om å være ute i dårlig tid :p

wow så flink du er! :D her sitter jeg å trenger en dusj og må få ryddet huset før svigersøster kommer, men drøyer det så lenge jeg kan :p typisk :p hehe
måtte bare hive meg rundt å få gjort det. Ellers så hadde jeg aldri fått det til. :P
Men NÅ er det sofaen og avslapping!

det er sant.. men tror seriøst jeg ha brukt opp det jeg hadde av energi :p haha

gikk opp og ned ei trapp på kanskje 10 trinn i stad.. Ble helt utkjørt..
huff det er ikke kjekt, slapp godt av på sofaen så kommer det nok litt energi tilbake ;)

Effektiv i dag du ;)

Vi får meget på innsats altså! :p hahaha.. Mamma var til og med så ivrig en gang at hun snudde seg da instruktøren snudde seg for å se på oss. Så hun sto med ryggen til alle andre og danset, mens hun forsøkte å se bak seg :p haha
Det kan jo være sykt forvirrende :P

Back
Topp