så kjektNå har vi hatt en kjapp privat visning og skal straks dra innom en jernia for å handle bursdagsgave til mamma før vi drar dit for middag og kos![]()
kos dere mye på middag og kos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så kjektNå har vi hatt en kjapp privat visning og skal straks dra innom en jernia for å handle bursdagsgave til mamma før vi drar dit for middag og kos![]()
wow så flink du er!Nå er jeg stolt av gravidekroppen og hodet mitt.. klokka er ikke 12 en gang og jeg har hvert i byen å handlet ALT jeg skulle ha. Å fått laget frokost til Vesla...
Vanlig visning på mandag og tirsdag så blir budrunde på onsdag. De som var her trengte ny leilighet fra 24 april eller noe. Ikke aktuelt å overta denne leiligheten da, gitt. Så de byr nok ikke før visningså kjekter det noe fremgang mtp salget eller?
kos dere mye på middag og kos![]()
så spennendeVanlig visning på mandag og tirsdag så blir budrunde på onsdag. De som var her trengte ny leilighet fra 24 april eller noe. Ikke aktuelt å overta denne leiligheten da, gitt. Så de byr nok ikke før visning![]()
måtte bare hive meg rundt å få gjort det. Ellers så hadde jeg aldri fått det til.wow så flink du er!her sitter jeg å trenger en dusj og må få ryddet huset før svigersøster kommer, men drøyer det så lenge jeg kan
typisk
hehe
utrolig godt alt som er gjortmåtte bare hive meg rundt å få gjort det. Ellers så hadde jeg aldri fått det til.
Men NÅ er det sofaen og avslapping!
det er sant.. men tror seriøst jeg ha brukt opp det jeg hadde av energiutrolig godt alt som er gjort![]()
huff det er ikke kjekt, slapp godt av på sofaen så kommer det nok litt energi tilbakedet er sant.. men tror seriøst jeg ha brukt opp det jeg hadde av energihaha
gikk opp og ned ei trapp på kanskje 10 trinn i stad.. Ble helt utkjørt..
håper det.huff det er ikke kjekt, slapp godt av på sofaen så kommer det nok litt energi tilbake![]()
huff nei den skjønner jeg godt, krysser fingrene for at det kommer seg <3håper det.har ikke lyst til å bli lenkte til sofaen resten av dagen.
Effektiv i dag duNå er jeg stolt av gravidekroppen og hodet mitt.. klokka er ikke 12 en gang og jeg har hvert i byen å handlet ALT jeg skulle ha. Å fått laget frokost til Vesla...
takk takk..huff nei den skjønner jeg godt, krysser fingrene for at det kommer seg <3![]()
Ja.. Selv med den starten..Effektiv i dag du![]()

Ja får håpe detJa.. Selv med den starten..
håper formen retter seg snart![]()
Jeg gleder meg til mannen står opp.. da kan jeg går å sove litt igjenJa får håpe detligger selv som ett slakt på sofaen akkurat nå
![]()
Min drar vel snart han :-(Jeg gleder meg til mannen står opp.. da kan jeg går å sove litt igjen![]()
Drar? hvor skal han?Min drar vel snart han :-(
Det kan jo være sykt forvirrendeVi får meget på innsats altså!hahaha.. Mamma var til og med så ivrig en gang at hun snudde seg da instruktøren snudde seg for å se på oss. Så hun sto med ryggen til alle andre og danset, mens hun forsøkte å se bak seg
haha
Klart han må det! Tror han har glemt meg i årJa ikke sant, han må planlegge litt når det er sååå mange egg som skal ut i dag![]()