Øvelse gjør mesterJeg får øve meg litt!
I dag blir det dagstur for å besøke noe slekt! Kanskje har påskeharen lagt fra seg egg midt oppå Hardangervidda!?
Ja, vi får tro påskeharen har vært der og lagt fra seg et egg. Pleier han å gjøre det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øvelse gjør mesterJeg får øve meg litt!
I dag blir det dagstur for å besøke noe slekt! Kanskje har påskeharen lagt fra seg egg midt oppå Hardangervidda!?
Haha! Neida, det er som instruktøren sier; alle er så opptatt av å se på seg selv og instruktøren at de får ikke med seg noe annetTror kanskje det er best å være alene første gangen![]()
Hoho...ja, hvis det stemmer så hadde det kanskje gått ann å prøveHaha! Neida, det er som instruktøren sier; alle er så opptatt av å se på seg selv og instruktøren at de får ikke med seg noe annet![]()
Nam!! Den så bare nydelig ut
Vi får håpe detØvelse gjør mester
Ja, vi får tro påskeharen har vært der og lagt fra seg et egg. Pleier han å gjøre det?
Takk, det samme til deg, supersjef!Ha en strålende flott påskedag jenter![]()
Vel, eg er vel ikkje så gira på å bruke heile dagen på detÅ?liker du ikke shopping på påskeaften??
![]()
Nei, det finnes vel morsommere ting å gjøre på påskeaftenVel, eg er vel ikkje så gira på å bruke heile dagen på det![]()
Ååh...så koselig for dereFrokost for hele familien!
Mannen er i dusjen, jeg kar kokt kaffi til ham, og dekker bordet nå. Så kjekt at vi et alle.
Han er fin.Ååh...så koselig for dere
Hvordan er formen til barna?
Flott han er bedreHan er fin.
Hun er... 38,3
Takk, det samme!Ha en strålende flott påskedag jenter![]()
Jeg kan bekrefte at det ikke stemmer heeeeltHoho...ja, hvis det stemmer så hadde det kanskje gått ann å prøve![]()
Jeg får øve meg litt!
For en dårlig trent hare!Da har deres påskehare hvert litt mer sprek enn vår, her putta han nemlig egget i sekken te jentungen før hu dro på hytta haha
Kos dere masse på tur i dag da![]()
Ha en strålende flott påskedag jenter![]()
Nei, det finnes vel morsommere ting å gjøre på påskeaften![]()