Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant nokJeg syntes haren var smart jeg haha![]()
Å?? Hva sto det i brevet da?
Og hvor mye er en tann verdt nå i våre dager?![]()
Si det til Vesla som fant ut kl 04:00 i natt at hun ikke skulle sove mer. Kl 06:00 holdt hun det fortsatt gående. Da måtte jeg bare legge meg å sove ett annet sted. Å mannen måtte ta over. Skulle hvert en tur i byen i dag. I løpet av de korte timene det er åpent. Men jeg er helt skutt.
HahaJeg kan bekrefte at det ikke stemmer heeeeltJer er i hvertfall så nysgjerrig at jeg titter på alle andre
![]()
Litt folksomt kan man siUff ja shopping på slike inneklemte dager er jo grusomt Hehe
Oi, kan bli en dyr affære dette da?!Hun fikk 85 kr i mynter. Tannfeen skrev at siden d var første tannen så fikk hun flere penger denne gang. Tannfeen gledet seg til å komme å hente tennene hennes framover
Jeg tenker 20 kr, men var visst mange i barnehagen som hadde fått 50..
Oi, kan bli en dyr affære dette da?!
Første tanna fortjener jo litt ekstra![]()
Vi får meget på innsats altså!Neida, det tror jeg ikke noe pådessuten er det ikke det det går på, men innsatsen
![]()
Sant nokhan er i hvertfall fremsynt. Hadde vært kjedelig å bruke heeeele dagen på å finne veien til hytta når så mange andre barn også skulle ha egg
![]()
Litt folksomt kan man si![]()
God formiddagGod formiddag
Da er gjengen reist på skijeg er igjen her hjemme. Prøver å slappe av å nyte stillheten.
Hva skravles det om her i dag da?
FamiliemiddagSjølvaste påskeaften!har folk kjekke planar for i dag?
![]()
Hehe...det er santJa en smule, ser ned på parkeringsplassen til senteret her og så mye biler... en dag som er så fin og så skal de inn der liksom![]()
Hehe...det er sant
Jeg har valgt verandaen![]()
Han ble egentlig aldri dårlig, han var 37,5 eller noe sånn, men ble aldri mer, ned på 36,7 (som denne her viser på oss alle når viser friske) neste dag og ferdig med det.Flott han er bedre![]()
Krysser fingre for at lillesøster følger etter snart..![]()
Sol hos deg og?God formiddag
Nyt alenetiden du!
Jeg koser meg på verandaen![]()