Skravletråd :)

Å?? Hva sto det i brevet da?:D
Og hvor mye er en tann verdt nå i våre dager?:p

Hun fikk 85 kr i mynter. Tannfeen skrev at siden d var første tannen så fikk hun flere penger denne gang. Tannfeen gledet seg til å komme å hente tennene hennes framover :p

Jeg tenker 20 kr, men var visst mange i barnehagen som hadde fått 50..

Si det til Vesla som fant ut kl 04:00 i natt at hun ikke skulle sove mer. Kl 06:00 holdt hun det fortsatt gående. Da måtte jeg bare legge meg å sove ett annet sted. Å mannen måtte ta over. Skulle hvert en tur i byen i dag. I løpet av de korte timene det er åpent. Men jeg er helt skutt.

Åh, så kjipt! Du får prøve å dra til byen likevel, så får du sove dupp etterpå.

Hun fikk 85 kr i mynter. Tannfeen skrev at siden d var første tannen så fikk hun flere penger denne gang. Tannfeen gledet seg til å komme å hente tennene hennes framover :p

Jeg tenker 20 kr, men var visst mange i barnehagen som hadde fått 50..
Oi, kan bli en dyr affære dette da?!:oops::p
Første tanna fortjener jo litt ekstra;)

God formiddag :)
Da er gjengen reist på ski :) jeg er igjen her hjemme. Prøver å slappe av å nyte stillheten.

Hva skravles det om her i dag da?

Neida, det tror jeg ikke noe på ;) dessuten er det ikke det det går på, men innsatsen :P
Vi får meget på innsats altså! :p hahaha.. Mamma var til og med så ivrig en gang at hun snudde seg da instruktøren snudde seg for å se på oss. Så hun sto med ryggen til alle andre og danset, mens hun forsøkte å se bak seg :p haha

Sant nok ;) han er i hvertfall fremsynt. Hadde vært kjedelig å bruke heeeele dagen på å finne veien til hytta når så mange andre barn også skulle ha egg ;)

Ja ikke sant, han må planlegge litt når det er sååå mange egg som skal ut i dag :D

Flott han er bedre:D
Krysser fingre for at lillesøster følger etter snart..:)
Han ble egentlig aldri dårlig, han var 37,5 eller noe sånn, men ble aldri mer, ned på 36,7 (som denne her viser på oss alle når viser friske) neste dag og ferdig med det.

Hun er 38,7 nå...

god formiddag alle sammen :) har dere noen spesielle planer idag da? :)
her kommer svigersøster og datteren på besøk for å grille senere, så nå sitter jeg kun i sofaen og slapper litt av før jeg får ta litt rydding og en kjapp dusj :p

Nå har vi hatt en kjapp privat visning og skal straks dra innom en jernia for å handle bursdagsgave til mamma før vi drar dit for middag og kos :)

Back
Topp