Gratulerer så mye! Så stas daPå fredag klokka 12 blir jeg eier av nytt hus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Så stas daPå fredag klokka 12 blir jeg eier av nytt hus![]()
Men det er så deilig når det er overJaveldig, men når jeg ser alt som må gjøres i leiligheten her så gruer jeg meg litt
![]()
JadaMen det er så deilig når det er overog dere er på plass
![]()
Ooohh!! Er det full innrykk i helgen da?På fredag klokka 12 blir jeg eier av nytt hus![]()
Ja muligens. RA skulle male lister først, men håper det blir gjort på fredag, så er det innflytting i helgen evt på lørdag mens vi er borte, og nedvasking til ukaOoohh!! Er det full innrykk i helgen da?
Gleder meg til å se!!!!!Ja muligens. RA skulle male lister først, men håper det blir gjort på fredag, så er det innflytting i helgen evt på lørdag mens vi er borte, og nedvasking til uka![]()
Jeg å !! Kommer du hjelper ?Gleder meg til å se!!!!!
McDonalds tar vi her også av og tilLykke til hos fysio
Jeg skal på McDonalds med eldste...har lovet det i flere uker nå
Ja, utrolig kjiptkommer til å sovne på jobb i natt!!
Jeg synes ikke Ronja er skummel <3Er jeg den eneste som ikke syns Ronja er skummel?
Det jeg kan klare jaJeg å !! Kommer du hjelper ?![]()
Jeg fikk lyst på McDonalds nå når du nevnte detMcDonalds tar vi her også av og tilMå være lov når man gjør det en gang i blandt. Gikk greit hos fysio i dag
Time igjen på fredag.
Skjønner godt at valget om å være hjemme med minstemann er verdt hver kroneMhm, fint lite svart avlastningsbord som skal stå inntil en lenestol.
Det er helt sant. Men det er så verdt det å være lenge hjemme med han!![]()
Ja det gjør hun jagguHehe. Kengu sier mye rart hun![]()
![]()
På vei i butikken og så McDonalds med eldsteHeisannakkurat kommet ut av dusjen, mye på agendaen i dag. Hva gjør dere ?
Gratulerer som huseier!!På fredag klokka 12 blir jeg eier av nytt hus![]()
Så braDet jeg kan klare ja![]()
Åå namPå vei i butikken og så McDonalds med eldste
Du da??
Gratulerer som huseier!!så deilig!
Vi er veldig sjelden der viMcDonalds tar vi her også av og tilMå være lov når man gjør det en gang i blandt. Gikk greit hos fysio i dag
Time igjen på fredag.
Ååhh....takk søte du! <3Jeg synes ikke Ronja er skummel <3
Ja det gjør hun jaggu
Hva gjør du idag?
Ugh....vrien lesning!Sitter og leser forsikringsvilkår
Har fått tilsendt noe fra mitt forsikringsselskap ang barneforsikring osv. Jaggu ikke lett å sette seg inn i og samtidig sammenligne med andre selskaper
Du da?
Ugh....vrien lesning!jeg blir aldri klok på sånt!!
Jeg sitter i bilen på utsiden av butikkenstraks handle så hente eldste på skolen.. Han skal få kosetid med mamman idag
![]()