Skravletråd :)

Er pga omstendighetene da han kom til verden:)
Alt endte med katastrofesnitt, og lillegutt var død da de tok han ut.. Han ble gjenopplivet, men svevde mellom liv og død de første to døgnene.. Hjerneblødning og kramper:)
Så senskader er uvisst, men virker som en helt normal 2,5 åring!:D

Huff da :( bra alt ser bra ut nå da:)
Lille mirakelgutten♡

Ja, han er virkelig et mirakel:D
Ingen av legene trodde han ville overleve..

Så utrolig herlig at han gjorde det allikevel. Liker sånne mirakelhistorier♡

Da er jeg tilbake fra kveldens gjerninger :) hva gjør dere ?
Jeg er akkurat kommet fra svømmekurs med poden :) Har i dag innsett at han burde vært på neste nivå. Nettopp blitt 4 og svømmer som bare det.

Lille persille, hvorfor så stille? Jo, fordi denne Ladyen er begynt å strikke. Det vil si at jeg gjør ting jeg ikke kan ;)

Hva strikker du? :)
Jeg strikker teppe. Tenkte først ett mor signe teppe, men jeg aner ikke hva en kaste maske/kant maske er ;) så blir ett teppe som jeg strikker skrått?? Altså jeg startet med 3 masker og bare øker på for hver pinne.

Jeg strikker teppe. Tenkte først ett mor signe teppe, men jeg aner ikke hva en kaste maske/kant maske er ;) så blir ett teppe som jeg strikker skrått?? Altså jeg startet med 3 masker og bare øker på for hver pinne.

Kantmaske er vel egentlig bare at du løfter av på starten og strikker vrang på slutten, for å få en pen kant. Ikke så god på å forklare, men garnstudio.no har fine forklaringer og videoer:)

Men blir fint med skrått og da:)

Kantmaske er vel egentlig bare at du løfter av på starten og strikker vrang på slutten, for å få en pen kant. Ikke så god på å forklare, men garnstudio.no har fine forklaringer og videoer:)

Men blir fint med skrått og da:)
Løfter? Strikker vrang?? hæææææ :P Jeg har aldri strikket i hele mitt liv ;)

Er pga omstendighetene da han kom til verden:)
Alt endte med katastrofesnitt, og lillegutt var død da de tok han ut.. Han ble gjenopplivet, men svevde mellom liv og død de første to døgnene.. Hjerneblødning og kramper:)
Så senskader er uvisst, men virker som en helt normal 2,5 åring!:D
Ok skjønner. Hu mi ble tatt ut med KS pga av smerter. Viste seg og være morkake forløsning.

Back
Topp