*tar bølgen* hurra!
Forslag til hva som kan spises til frokost?
Her får A to brødskiver med prim og ein banan. Gubben tok 2 brødskiver med jordbærsyltetøy. Eg drikker eit glass med frokost juice
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*tar bølgen* hurra!
Forslag til hva som kan spises til frokost?
Og jeg sovnaHer får A to brødskiver med prim og ein banan. Gubben tok 2 brødskiver med jordbærsyltetøy. Eg drikker eit glass med frokost juice![]()
Og jeg sovna![]()
Nåja , det kan vi vel diskutere littHaha...jeg finnes jo ikke skummel![]()
Å??? Hvorfor det da?Nåja , det kan vi vel diskutere littHar alltid vært litt redd Ronja
Oi, oppe alt nå etter nattevakt? Fikk du ikke sove igjen da?God tirsdag alle sammen
Ble vekket tidlig av en telefon...kjipt etter nattevakt![]()
Så herlig å ha det så næreeller blir det fort dyrt?!
![]()
Æsssj, så kjedelig da:/God tirsdag alle sammen
Ble vekket tidlig av en telefon...kjipt etter nattevakt![]()
I dag går turen til fysio med bekkenet. Føler faktisk jeg er hakket bedre nå enn når jeg begynte
Hva skal dere i dag da?
Nei, det var SFO som ringte...rakk ikke ta den men regnet med at eldste var sykOi, oppe alt nå etter nattevakt? Fikk du ikke sove igjen da?
Typisk at den ikke var på lagerHm,njaaa...Vi kjøper egentlig kun ting vi trenger altså. Så dyrt joda, men ikke så mye unødvendig.
Den klokken var ikke på lager desverre. De hadde en utstilt som vi fikk se da, og blir nok en sånn når de komme inn igjen. Så skulle vi ha noe planter,men fant ingen jeg likte der. Mye rart bare![]()
Lykke til hos fysioI dag går turen til fysio med bekkenet. Føler faktisk jeg er hakket bedre nå enn når jeg begynte![]()
Hva skal dere i dag da?
Ja, utrolig kjiptÆsssj, så kjedelig da:/
Ronja er skummel. Ser meg alltid over skuldra når jeg er på flyplassenNåja , det kan vi vel diskutere littHar alltid vært litt redd Ronja
Heldigvis ikke kurs i dag og i morgen fordi de ansatte skal selv på kurs![]()
Så det passer jo veldig bra
![]()
Typisk at den ikke var på lager
Flinke dere er til å bare kjøpe ting dere trenger! Jeg hadde nok slitt med det![]()
HahahahaEr jeg den eneste som ikke syns Ronja er skummel?